
Potiskanje prvega 32 metrov dolgega dela viadukta poteka s polžjo hitrostjo, zato bo napredek viden šele popoldan. Kdaj bo viadukt Gabrovica končan? Generalni direktor 2TDK Pavle Hevka: "Konec novembra se bomo po tem viaduktu lahko sprehodili. Zakaj U profil? Zato, ker deluje kot protihrupna in protivetrna zaščita in tudi zato, da vlaki ne iztirijo v Osapsko dolino."
"Za ta trenutek smo delali zadnjih 14 mesecev," pravi prvi direktor projekta drugi tir pri Yapi Merkezi Bahadir Oral, ki opiše, da so bili turški delavci pri gradnji stebrov presenečeni zaradi močne burje, ampak težav ni bilo. "Še vedno pa je izziv pridobivanje delovnih dovoljenj. Zdaj bi rabili dodatno 100 delavcev, 2TDK nam pomaga pri tem", doda Oral.
Železniški viadukt Gabrovica nosi projektantski podpis Marjana Pipenbaherja, tako kot avtocestni, ki poteka njim: "Ta viadukt je 30 metrov nižji od črnokalskega. In seveda je bila dilema, kako bo deloval v prostoru, kjer je zdaj glavni črnokalski. Ampak kot vidim, se bo lepo zlil. Videti bo, kot da pod avtocestnim švigne hitri vlak. Betonska U konstrukcija bo imela okrogle vdolbine, videti bodo kot okna na vlaku."
Ob zunanjost betonskega viadukta bodo, kot razmišljajo na 2TDK, namestili sončne elektrarne.