
Ne glede na to, da je bilo lansko leto zaznamovano s covidkrizo in da je letalstvo ob turizmu najbolj prizadeto, pa je ajdovski Pipistrel lani posloval najbolje doslej. Letos načrtujejo nove naložbe in širitve, saj je povpraševanja veliko.
Usmeritev v ogljično nevtralno, električno letalstvo se je v Pipistrelu pokazala kot pravilna. Lansko leto je družba sklenila z najboljšimi rezultati doslej, pove direktor Ivo Boscarol: "Največ je skupnih prihodkov, 32 milijonov. Izjemno smo povečali tudi dobičkonosnost poslovanja. Za 37 odstotkov. Končali leto s štirimi milijoni in pol čistega dobička. In z osmimi novimi zaposlenimi."
Najbolj pomembno pa je, da imajo stalna in vse večja naročila. Boscarol je pojasnil: "Za razliko od naših konkurentov, ki imajo težave z naročili, imamo mi celotne kapacitete letos že razprodane. Imamo zdaj sladke glavobole, kako bomo proizvodnjo in kako se bomo notranje reorganizirali, da bomo lahko podvojili proizvodnjo, če bo to potrebno."
Pipistrel bo letos še pospešil projekte, ki jih razvijajo za tuje naročnike, še pove: "Razvoj letalnikov z navpičnim poletanjem in s pristajanjem in hitrim letenjem med dvema točkama."
To pomeni nove investicije. Letos načrtujejo dokončanje v Gorici v Italiji, adaptacijo v Vipavi, nadaljevali bodo z izgradnjo tovarne na Kitajskem in še v tem letu tudi zagnali proizvodnjo. Obenem pa načrtujejo tudi nove zaposlitve: "Letos mislimo zaposliti 30 do 40 inženirjev na razvojnem delu."
Ni pa bil Pipistrel doslej niti en dan zaprt. Z reorganizacijami so uspeli zagotavljati vse potrebne materiale za proizvodnjo in do izpadov ni prišlo.
Ingrid Kašca Bucik