
Razpis je zajeten, gre za 142 milijonov evrov za gradnjo tirnic, pragov, drogov, električne napeljave. Znesek je družba 2TDK zaradi podražitev medtem tudi povečala, a edini ponudnik je posel pripravljen izpeljati za 198 milijonov evrov. Ponudbo je oddalo več podjetij na čelu z družbo SŽ-Železniško gradbeno podjetje, ki je ceno iz razpisa preseglo za kar 56 milijonov evrov.
V družbi 2TDK še ne vedo, kako naprej. Jadran Bajec, ki vodi projektni svet za civilni nadzor nad gradnjo drugega tira, meni, da je izvirni greh za zaplete iskati pri zakonu o javnih naročilih, ki bi ga morali urediti tako, "da je pri javnih naročilih, posebej tako velikih, kot je ta oziroma primerljivih, več ponudnikov. Na tem projektu se srečujemo z dejstvom, da so razpisi rezultat enega ponudnika. Druga stvar, če že ugotavljamo, da se bo na razpis prijavil le en ponudnik, je po mojem dosti boljše, da se gre direktno v pogajanja." Pogajanja ali nov razpis, to sta možnosti, o katerih bo razmislila družba 2TDK. Gradnja železniških oz. predorskih sistemov projekta je predvidena čez leto in pol.
Medtem turško podjetje Yapi Merkezi, ki skupaj s Kolektorjem CPG gradi drugi tir, še ni dobilo uporabnega dovoljenja za delavsko naselje v Orehku. Pričakovali so ga do prvega maja, zato še ne vedo, kam z nekaj 10 delavci, ki trenutno prebivajo v hotelu v Lipici, cena za bivanje pa se jim bo po praznikih bistveno povečala.