
Projekt je ponudil rešitev vsem, ki živijo oddaljeni od mestnih središč brez ustrezne javno prometne povezave. Naša sogovorka je zelo dejavna in zanjo je prevoz na zahtevo rešitev: "Cene so dostopne. Rezerviranje prevozov je enostavno, prek aplikacije. Prevoz si naročiš le nekaj dni prej. Vozniki in voznice so zelo prijazni."
Mladi, predvsem šolarji, so bili najštevilčnejši uporabniki prevozov na zahtevo, kar so v Lokalni akcijski skupini Krasa in Brkinov tudi pričakovali, je povedala Jerneja Modic: "Naša skrb je bila, kako se bodo prevozi obnesli v poletnih mesecih. Bili smo izredno presenečeni, saj so prevoz še okrepili v juliju in avgustu. Ogromno smo zaznali interesa tudi s strani tujcev."
V petih mesecih se je za prevoze na zahtevo odločilo več kot 1000 oseb, na voljo sta bili dve večji vozili. Opravili so več kot 750 prevozov. Občine bodo to storitev financirale do prihodnjega marca. Prevozi na zahtevo so med drugim povezali podeželje z mestom ter razbremenili promet v središču mesta, je izpostavil sežanski župan Andrej Sila: "To je dobra iztočnica za analizo. Če bodo interesi za uporabo javnih prevozov, vseh oblik skupnih prevozov, je potem naloga občine, da to spelje. In trenutno vse poti vodijo k temu, da bi v Sežani potrebovali tako obliko dostopov in povezave med podeželjem in mestom."
Tako v vseh štirih kraško-brkinskih občinah s tovrstnimi prevozi podpirajo tudi razvoj podeželja, za katerega si vsi prizadevajo, da bi se enako razvijalo kot mesto.