Foto: Park vojaške zgodovine Pivka
Foto: Park vojaške zgodovine Pivka

Vsi trije zavodi, ki nastopajo pod skupnim imenom Trio kraških znamenitosti, so tudi v času koronakrize uspeli privabiti obiskovalce, čeprav je obisk pri vseh drastično upadel. Zdaj se vsi počasi postavljajo na noge. Park vojaške zgodovine v Pivki samo v prvih štirih mesecih letošnjega leta beleži 40-odstotno rast obiska, je povedal direktor Janko Boštjančič, ki v povezovanju in sodelovanju z ostalimi partnerji vidi veliko pozitivnih učinkov: "Z regijskega vidika se ljudje dlje časa zadržijo. Gre tudi za vpliv na razvoj gostinstva, prenočitvenih kapacitet. Tudi za sodelovanje na področju promocije, marketinga. Nadaljuje pa se tudi v čisto vsebinska sodelovanja."

Trenutno namreč v Lipici snemajo film o generalu Pattonu in njegovem reševanju lipicancev leta 1945. Direktorica Kobilarne Lipica, Tatjana Vošinek Pucer, kot prednost sodelovanja v skupni znamki poleg nižanja stroškov promocije in dobrega obiska, izpostavlja predvsem: "Glavno bistvo je povezovanje. Da ni vsak solo. Gre za tri komplementarne dejavnosti z bogato naravno, kulturno in zgodovinsko noto, s tem sodelovanjem nadgradimo ponudbo."

Stojan Ščuka iz Parka Škocjanske jame verjame v povezovanje, zanj je sodelovanje osnova dobrega dela, ki se kaže na več ravneh: "Ta zgodba med nami tremi je pozitivna. Mi si pomagamo ne le pri skupnih promocijskih akcijah, ampak tudi z izkušnjami."

Tako Park Škocjanske jame kot Kobilarna Lipica ponujata tudi možnosti namestitve, Park vojaške zgodovine pa je zanimiv za avtodome, saj ima zanje ob parku urejeno počivališče.