Sodelujoči so prepričani, da takšen način skupnega okraševanja povezuje občane, obiskovalci pa začutijo povezanost teritorija. Lani je bil motiv kolo življenja. Foto: visitkras.info
Sodelujoči so prepričani, da takšen način skupnega okraševanja povezuje občane, obiskovalci pa začutijo povezanost teritorija. Lani je bil motiv kolo življenja. Foto: visitkras.info

Lani so zavodi za turizem v omenjenih destinacijah za praznični motiv izbrali kolo, ki je v pandemičnem času ponazarjal kolo življenja. Najbolj zanimiva so bila stara kolesa, ki so jih občani na domiselne načine okrasili z naravnimi materiali in postavili pred hiše, lokale in podjetja. Briški novoletni simbol leto pred tem je bil krog, razlaga direktorica zavoda za turizem Tina Nova Samec. "V Brdih smo že leta 2020 začeli s skupnim okraševanjem. Takrat smo imeli simbol kroga oziroma venca. Spodbujali smo k uporabi trtnih vejic. Tudi v letošnjem letu bomo spodbujali k uporabi lokalnih materialov."

Turistični zavodi občanom svetujejo, naj bodo decembrska srca rdeča, pisana ali zelena, naj ležijo, visijo ali slastno dišijo, najpomembnejše je, da so izdelana iz naravnih materialov in z veliko ljubeznijo. Erika Lojk, direktorica zavoda za turizem Nova Gorca in Vipavska dolina: "Vse omenjene destinacije delujemo zelo trajnostno, zato je naš poziv v tej smeri, da občani uporabljajo materiale iz narave in reciklirane materiale, da naredijo obliko srca. Pozvali smo tudi k temu, da so varčni pri sami osvetlitvi, glede na razmere, ker smo prepričani, da se da lepo pričarati okraševanje tudi brez osvetitve."

V turističnih destinacijah Brda, Vipavska dolina, Kras in Brkini ter Miren Kras menijo, da takšen način okraševanja povezuje lokalno prebivalstvo, obiskovalci pa začutijo povezanost teritorija. Statistični podatki namreč kažejo, da je obisk na celotnem območju veliko boljši od slovenskega povprečja.