Foto: Osebni arhiv
Foto: Osebni arhiv

Jadranka Juras je o skladbi, ki je nastala v sodelovanju z Janijem Hacetom in Laro Šiljevinac, povedala: "Pesem govori o stiku, o dotiku, o bližini, ki jo potrebuje vsako živo čuteče bitje. O prijateljstvu. O tem, da vse, kar nastane, na neki točki tudi premine. O zadnjem skupnem poletju, predno se razidemo. O nočeh, ko je vse mogoče, ko pozabimo na skrbi in vse stiske, ker smo v družbi ljudi, ki jih imamo radi. Končno spet med ljudmi."

Pesem 'Otroci noči' spominja na vaša prva dva samostojna albuma.

Ja, res je. Od zadnjega albuma sem se tudi jaz postarala za 12 let, tako da upam na kakšen bolj zrel trenutek. V tistem obdobju sem pisala bolj poezijo, vse tragične dogodke jemljem kot svojevrstno izkušnjo, ki mi daje priložnost, da določene stvari razumem drugače in da od vsega odnesem nekaj dobrega.

Foto: Urša Premik in Ilija Nikolić
Foto: Urša Premik in Ilija Nikolić

Greste kdaj tudi proti toku?

Nikoli nisem bila obremenjena s tem, da moram biti vedno na sceni, da me ne bodo poslušalci pozabili. Pustim, da glasba živi v meni, da sama pove, kaj hoče. Zadnjih 12 let sem se ukvarjala s klasično glasbo v operni hiši. Ne obremenjujem se z zvrstmi. Naredim, kar mi je všeč.

Se morda obeta še kakšen izlet k dvojcu Okustični?

Zame sta Mate Bro in Karin Zemljič vrhunska glasbenika, s katerima je bilo super sodelovati. Mislim, da onadva dobro delata tudi brez moje asistence. Pesem 'Enkratna, neponovljiva', pri kateri sem sodelovala z njima, je ena mojih najljubših. Takoj, ko sem jo slišala, sem vedela, da bo uspešnica.

Kaj se dogaja s tvojo operno potjo?

12 let sem se ukvarjala samo s tem. Vmes sem sicer izdala prej omenjeno pesem, pa tudi dva jazzovska albuma, ampak energija, moj fokus je bil usmerjen samo na opero. V času covida-19 so se stvari malo spremenile, zaradi nastale situacije sem imela rahlo psihološko stisko, posledično sem izgubila glas. Zdaj se stvari obračajo na bolje, življenje se vrača na stare tire. Žal, ker bi se lahko iz vsega tega nekaj naučili … Moram pa reči, da je bil čisto vsak glasbeni kolega, s katerim sem se pogovarjala, v podobni mentalni situaciji, iz katere se je težko izvleči. Je pa iz tega slabega obdobja vendarle nastalo nekaj dobrega, vračam se v mainstream (smeh). Glasbeniki nismo bili na odrih, smo pa bili v studiih.

Celoten pogovor najdete na spodnji povezavi.

Z Jadranko Juras se je pogovarjal Jaka Zalar