
Kaja Vidič, graciozna, svetlolasa, prikupna mladenka, doma iz Solkana, je od rane mladosti spremljala novoletne koncerte na Dunaju, ob tem občudovala baletnike in glasbo Dunajskih filharmonikov ter posnetek prelepe narave. Prve baletne čeveljčke je obula pri šestih letih v Glasbeni šoli Nova Gorica, kjer sta jo umetnost baleta učila Sergej Semenjuk in Svetlana Petrovič. "Že v osnovni šoli se mi je oblikovala ideja o profesionalnem ukvarjanju s plesom, za kar sta zagotovo zaslužna moja baletna mentorja, ki sta s svojo iskrenostjo, izjemnim trudom ter ljubeznijo do baleta in plesa to prebudila v meni. Ko sem pred štirimi leti na Youtubeu videla posnetke Sergeja Polunina - Take Me To Church in duet Hora Edwarda Cluga, sem si želela poskusiti še sodobni ples. Zato sem po končani višji stopnji baleta in klavirja začela obiskovati 'klase' sodobnega plesa v MN plesni šoli v Novi Gorici, kjer sta me z odlično plesno tehniko in edinstvenim plesnim stilom navduševala Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia ter tako postala moja največja vzornika," je povedala Kaja. Po uspešno opravljeni maturi na Gimnaziji Nova Gorica, je lani uspešno opravila avdicijo (med 6000 prijavljenimi) za študij programa Bachelor of Dance na Codarts Universty of the Arts v Rotterdamu na Nizozemskem: "Za študij plesa sem se odločila, ker me ples veseli in ker nisem našla druge stvari, ki me tako osrečuje in izpolnjuje. Ples mi je bil od nekdaj zatočišče, kjer lahko pozabim na vsakdanje skrbi in preprosto uživam. Je moja svoboda, moj svet, ki mi nudi neskončnost ustvarjanja. Je moje sredstvo izražanja. Ob ogromni izbiri plesnih šol v Evropi sem se odločila opravljati avdiciji za nizozemski akademiji Artez University of the Arts v Arnhemu in Codarts v Rotterdamu. Uspešno sem opravila obe avdiciji, odločila pa sem se za Codarts, saj je bila od nekdaj moja prva izbira. Menim, da je šola odlična prva stopnička k profesionalni plesni karieri in mi bo omogočila umetniški, tehnični ter osebni razvoj."
Novogoriška plesalka v radijski oddaji
In kako se je uglasila na študij na sloviti akademiji? "Študirati na Codartsu je kar naporno, ampak zelo zelo lepo. Poleg praktičnih predmetov, kot so balet, graham, laban, urban, jazz, improvizacija, partnering, umetniško raziskovanje, conditioning, yoga in drama, imamo tudi teoretične predmete, se pravi teorijo glasbe, zgodovino plesa, orientacijo v plesni sceni, analizo laban plesne tehnike, prehrano, psihologijo in anatomijo. Dnevi se začnejo ob devetih zjutraj in trajajo vse do petih oziroma sedmih zvečer. Do šole in nazaj se vozim s kolesom nekje 15 minut in porabim ta čas, da se zjutraj v mislih pripravim na dan, zvečer pa večinoma razmišljam, kaj bom skuhala za večerjo in kaj moram narediti do naslednjega dne. Vikendi so čas za pospravljanje, čiščenje in nabavljanje hrane. Seveda pa si vzamem čas tudi za sprostitev, s sošolci gremo po mestu, na zabavo, pogledamo kakšen film, ali naredimo večerjo pri komu doma. V prihodnje pa bi si želela ogledati tudi več plesnih predstav, saj nizozemska plesna scena ponuja res ogromno. Današnji svet od plesalca ne zahteva več samo gibalnih sposobnosti, temveč tudi kreativno razmišljanje in mislim, da se z gledanjem predstav ogromno naučiš, dobiš ideje, spoznaš plesne kompanije."

Vsa leta se je mlada goriška plesalka udeleževala domačih in mednarodnih tekmovanj, na katerih je s solističnimi in skupinskimi točkami posegala po najvišjih priznanjih. Svoje plesno znanje je redno nadgrajevala na različnih izobraževanjih (balet, sodobni ples, hip hop) v Sloveniji in tujini pri priznanih plesalcih in koreografih: "Še posebej sta me navdušili dve profesorici. Vita Osojnik na poletnem plesnem izobraževanju JSKD v Ljubljani, ki je poudarjala plesno izraznost. Plesalec mora imeti vrhunsko tehniko, vendar je nekaj globljega tisto, kar bo resnično ganilo gledalca. Druga profesorica pa je Marina Mascarel, ki nas je učila nekaj dodatnih ur improvizacije na Codartsu. Za vedno si bom zapomnila njene besede 'ne ponavljaj tehnike, spremeni tehniko', ki so mi dale veliko inspiracije in motivacije. Zelo mi je všeč ustvarjanje plesalcev kot so Juliano Nunes, Edward Clug in dueta Flock – Alice Klock in Florian Lochner. Največja inspiracija pri baletni tehniki sta mi Maria Khoreva in Maia Makhateli, na slovenskih tleh pa duet MN Dance Company."

Sicer pa Kaja za ples rada izbira glasbo, ki ima veliko različnih ritmičnih vzorcev, ker ji ni všeč taka, ki se preveč ponavlja. Zelo rada ustvarja na glasbo ukrajinskega umetnika R.roo, ki ji da prav posebno energijo.
Po končanem študiju se želi zaposliti v profesionalni plesni kompaniji ter sodelovati kot plesalka in koreografinja v različnih umetniško-plesnih projektih po svetu in v Sloveniji. Kasneje pa bi želela tudi poučevati ples v Sloveniji in tujini ter prenašati to prelepo umetnost na mlajše generacije.