Foto: Radio Maribor/osebni arhiv Lucija in Klemen
Foto: Radio Maribor/osebni arhiv Lucija in Klemen

Lucija Lepšina in Klemen Vodpivec sta se po lanski zmagi na tekmovanju mladih kreativcev, ki poteka v okviru Slovenskega oglaševalskega festivala uvrstila na mednarodno tekmovanje Young Cannes Lions. V kategoriji digitalnih del premagala kar 43 parov in osvojila zlato.

''Na tekmovanju imaš 24 ur časa, da razmisliš in predstaviš svojo idejo. Letos smo morali za naročnika, dobrodelno organizacijo One Young World, ki podpira mlade vodje, pripraviti kampanjo,'' razlaga Klemen.

Zaradi omejitev s COVID-19 sta se tekmovanja udeležila na daljavo ampak po zaslugi sodelavcev iz Agencije 101, ki so verjeli v njiju, ne iz domačega kavča. Odpotovala sta v Istro, v Kanfanar, ki naj bi bil vsaj po imenu podoben Cannesu v Franciji, kjer poteka festival.

Vabljeni k poslušanju celotnega pogovora, v katerem sta zaupala tudi zmagovalno kreativno rešitev.