Foto: Radio Maribor/Aleks Horvat
Foto: Radio Maribor/Aleks Horvat

Da je mogoče najti razloge za izključitev mariborska vzhodne obvoznice iz vinjetnega sistema, potrjujejo tudi na Ministrstvo za infrastrukturo. A težava še zdaleč ni rešena, saj bo za vožnjo po cesti H2 brez vinjete, po mnenju ministrstva, treba zagotoviti dovolj denarja, ki pa ga ministrstvo za ta namen nima.

Cesto H2 že lep čas uporabljalo skoraj izključno lokalni prebivalci, ki so prepričani, da je zahteva po vinjeti za tako kratek cestni odsek pretirana. S tem se strinjajo tudi v SMS Zeleni, ki so na ministrstvo poslali zahtevo za izločitev obvoznice iz vinjetnega sistema. Temu pa so na Ministrstvu za infrastrukturo tudi delno pritrdili. Ministrica Alenka Bratušek pravi, da je to zgodba, ki se traja že dlje časa. Pravi tudi, da bi se to cesto lahko prekategoriziralo in da bi se za to našli tudi argumenti, ampak bi za to potrebovali približno 64 milijonov evrov. Ta denar bi se porabil za odplačni prenos lastništva iz DARS na Direkcijo za ceste. Neodplačni prenos bi namreč pomenil slabitev podjetja, ki pa je po mnenju ministrstva nesprejemljivo.

A SMS Zeleni se s tem ne strinjajo. Predsednik stranke Igor Jurišič je namreč prepričan, da ker gre tu za prenos lastništva iz ena na drugo državno ustanovo, brezplačen prenos ne bi smel biti sporen.

DARS pravi, da brezplačen prenos ni možen

Temu pa nasprotujejo pri DARS. Kot so zapisali, bi morebitno lokalno reševanje enega mesta lahko povzročilo podobne zahteve za izločitev iz vinjetnega sistema tudi v drugih okoljih.