Foto:
Foto:

Cilj obnove Kardeljeve ceste je bil upočasniti promet, povečati varnost in urediti več parkirnih mest. A način, kako so se na občini lotili obnove, sproža precej nezadovoljstva.

Katastrofa, nepotrebno, nepremišljeno in ne najbolj posrečeno, so besede, ki so jih anketirani bližnji stanovalci najpogosteje uporabili, ko smo jih vprašali, kaj menijo o obnovi Kardeljeve.

Andrej Kocuvan poudarja, da je bila soseska Nova vas pred več kot 40-timi leti načrtovana na podlagi tehničnih študij in strokovnega premisleka, to, kar so naredili zdaj, pa je igračkanje in eksperimentiranje, po njegovi oceni pa gre za poškodovanje javnega dobrega.

Na občini odgovarjajo, da Kardeljeva ne more biti glavna tranzitna cesta proti mestu, saj so tu šola in igrišča; promet je bilo nujno upočasniti. Denis Kocbek z občinskega urada za komunalo, promet in prostor dodaja, da so meritve iz leta 2017 pokazale pogosto prekoračenje hitrosti vozil, največja izmerjena hitrost je bila celo 134 kilometrov na uro.

Po podatkih policije na omenjenem odseku v zadnjih letih ni bilo nesreč s hujšimi posledicami.

Obnovo so večkrat obravnavali na zboru samorganizirane mestne četrti Nova vas, kjer so krajani opozorili, da v odločanje niso bili vključeni. Cilka Šušteršič pravi, da o prenovi ni bil nihče obveščen.

Na občini zatrjujejo, da je projekt potrdila MČ Nova vas. Na kritike gradnje otokov in ureditev vijugastega vozišča odgovarjajo, da gre za strokovno utemeljeno rešitev. V 185.000 evrov vredno obnovo, ki jo izvaja Nigrad, pa menjava asfalta ni vključena. Sicer je preplastitev v načrtu, deloma že v tem letu.