K podaljšanju avtobusne proge med Mariborom in Kungoto so si na obeh občinah prizadevali že dalj časa; gre za pilotni projekt in če bodo potniki izkazali interes, bodo z linijo tudi nadaljevali. Podžupan Mestne občine Maribor dr. Samo Peter Medved: "Izvedba te linije bo občino Maribor stala 18 tisoč evrov, občino Kungota pa bo zanjo odštela 2 tisoč evrov."

Gre za primer dobre prakse in s projektom so zelo zadovoljni, pravi županja občine Kungota Tamara Šnofl: "Na podlagi številk se bomo odločili, kako in kaj v prihodnje, zato že zdaj apeliram na občane, naj uporabljajo avtobuse podjetja Marprom."

Med prvimi občani, ki je preizkusil podaljšano linijo mariborskega potniškega prometa je gospod Stanko: "V teh krajih je zelo koristno, da smo pridobili nova avtobusna postajališča, saj smo prej morali do prvega postajališča pešačiti vsaj dva kilometra."

Na Marpromu so veseli, kadar lahko pomagajo občanom tako mariborske kot sosednjih občin in naredijo njihove potovalne navade prijetnejše, pravi direktor Marproma Ranko Šmigoc: "Jasno je, da si vsi želimo sodoben vozni park, digitalne platforme in vsega, kar je povezano s sodobnimi potovalnimi navadami, a tranzicija iz obstoječega stanja bo še nekaj časa trajala, a verjamem, da smo na dobri poti."


Foto: Oglasno sporočilo/Marprom
Foto: Oglasno sporočilo/Marprom