V Mariboru je na voljo 5500 nočitvenih zmogljivosti, v celotni destinaciji Maribor-Pohorje pa 7500. V času Zlate lisice bodo te v celoti zasedene, pravi pomočnica direktorice Zavoda za turizem Maribor Pohorje Vesna Horvat: "Gostje so predvsem iz Avstrije, Madžarske, Hrvaške, Srbije, Švedske, Amerike in tudi iz Kanade."

Da bodo njihove nočitvene zmogljivosti skoraj v celoti zasedene, potrdi tudi vodja prodaje v Termah Maribor Anita Ačko: "V tem terminu so naši hoteli polno zasedeni, se pravi zasedenost je skoraj stoodstotna. Tu in tam se mogoče še da dobiti kakšno prosto posteljo." Dodaja, da je takšen dogodek za mesto in zanje zelo pomemben.

Vsa leta prihajajo v mesto poleg športnikov tudi pomembni gostje, novinarji in smučarski navdušenci, zato ima prireditev širši pomen, pravi Vesna Horvat: "Zagotovo mesto ob takšnem velikem dogodku zaživi, zaživijo gostilne in restavracije, trgovine bodo polne. Tako da učinek je na vseh področjih." Zlata lisica je blagovna znamka mesta Maribor, je še prepričana Vesna Horvat: "Se trudimo, da to ime obdržimo in da se ponese še bolj v svet."

Mariborski turistični delavci si tako od gostov, ki jih bo privabila Zlata lisica, veliko obetajo, tudi to, da se bo dober glas širil in v mesto ob Dravi pripeljal turiste tudi v poletnih mesecih.