Železniška postaja in vozlišče Pragersko dobiva novo podobo. Foto: Radio Maribor/Direkcija RS za infrastrukturo
Železniška postaja in vozlišče Pragersko dobiva novo podobo. Foto: Radio Maribor/Direkcija RS za infrastrukturo

V sklopu ureditve železniške postaje in vozlišča Pragersko dela intenzivno potekajo in naj bi bila zaključena jeseni. Železniška postaja ima že od lani poleti novi podhod za pešce in kolesarje, zaradi nadaljevanja del na tirih pa so z današnjim dnem ukinili začasni nivojski prehod. Obvoz je možen po obstoječih cestah.

Kot pojasnjuje Miljan Senčar, vodja projekta pri Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo, dela potekajo v skladu s časovnim načrtom in pogodbo. Intenzivno potekajo dela pri gradnji novega podvoza, pri postajnem poslopju, na tirni infrastrukturi, vozni mreži. Izvedli so že 70 odstotkov nadgradnje tirov, postavljenih je 80 odstotkov protihrupnih ograj.

Končno podobo dobiva tudi novi cestni podvoz skozi Pragersko, promet tam naj bi stekel v začetku junija. Ob tem so zaradi nadaljevanja del na tirih ukinili začasni nivojski prehod, ki je v času gradnje omogočal krajšo obvozno pot čez železniško progo. Kot pravi Senčar, tehnologija izvedbe vozlišča narekuje "obseg posega, ki zahteva preusmeritev tega začasnega cestnega prometa na državno cesto."

Dvigala v podhodu za pešce in kolesarje še ne delujejo

Železniška postaja ima že od lani poleti novi podhod za pešce in kolesarje, a ta še vedno ni dokončan. Lani poleti smo poročali, da so krajani opozarjali, da podhod ni primeren in celo nevaren, sploh za invalide in starše z otroškimi vozički. Ali so že namestili dvigala, kot so takrat napovedali? "Še vedno govorimo o gradbiščnem režimu prečkanja, vendar seveda zavarovanem in urejenem tako, da ne more priti do poškodb. Dvigala so že zgrajena, a še niso v uporabi."

Prenova železniškega vozlišča skupaj s cesto skozi kraj, ki bo z novim podvozom precej olajšala življenje lokalnega prebivalstva, je ocenjena na skoraj 89 milijonov evrov. Vrednost gradbenih del, ki jih izvaja družba Riko z podizvajalci, je 63,2 milijona evrov. "Zagotovljenih imamo 40 milijonov evropskega denarja, 10 milijonov gre iz sklada za podnebne razmere. Ostalo prispevamo mi, na direkciji," je še povedal vodja projekta Miljan Senčar.

Končno podobo dobiva tudi novi cestni podvoz skozi Pragersko, promet tukaj naj bi stekel v začetku junija. Foto: Radio Maribor/Nataša Rižnar
Končno podobo dobiva tudi novi cestni podvoz skozi Pragersko, promet tukaj naj bi stekel v začetku junija. Foto: Radio Maribor/Nataša Rižnar