Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Kratka radijska igra • oddaje

Kratka radijska igra Aleš Berger: Tekalka

23.01.2021

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Stefano Benni: Naključja

20.01.2021

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Franjo Frančič: Ločitev

16.01.2021

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Marko Elsner Grošelj: Jakobove sanje

13.01.2021

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Teja Oblak: Novost

09.01.2021

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Goran Gluvić: Majerholdovo sporočilo

06.01.2021

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Karel Čapek, Mirče Šušmelj: Vedeževalka

02.01.2021

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Agnieszka Waligorska, Pekka Siren, Mikka Laakso: Šesti dan, severni sij

30.12.2020

Prva z naslovom Šesti dan je elektroakustična kompozicija z računalniško obdelavo za ženski glas, Sveto pismo in skupino igralk, ki posnemajo galebe. Druga lovi in posnema zvoke severnega sija. Takšen je tudi njen naslov. Obe spadata v žanr s področja zvokovne umetnosti Ars Acustica. Avtorji: Agnieszka Waligorska, Pekka Siren, Mikka Laakso. Traja 16' 31" Igra je bila posneta leta 1995 na finskem radiu.

Kratka radijska igra Kratka radijska igra

26.12.2020

Kar je črtica v literaturi, to je kratka radijska igra v slušnem mediju – dramatično strnjena zgodba, učinkovita poanta, duhovit ali kako drugače presenetljiv zaključek. Še posebej je primerna za izrazito zvočne, neverbalne avtorske igre, ki so po svoji naravi najbliže radiu. Na Arsu kratka radijska igra komunicira s širšim izpovednim in estetskim zamahom, tudi v obliki abstraktnejših kompozicijskih miniatur. Na Prvem je tematsko orientirana k človeku posamezniku, njegovim vsakdanjim zgodam in nezgodam. Vsebinsko je razpeta med komedijo in povsem resne, torej zahtevnejše teme, ki zadevajo posameznika danes, tukaj in zdaj.

Kratka radijska igra Charles Amirkharian: Mentalni radio

23.12.2020

Primer zvokovne radijske igre, ki je nastala v Združenih državah Amerike leta 1994 in izšla na skupni laserski plošči Združenja evropskih radijskih in televizijskih postaj leta 1995.

Kratka radijska igra Ana Svetel - Kaja Blazinšek: Haters Gonna Hate

19.12.2020

Osnova za kratko radijsko igro je bila kratka zgodba iz zbirke Dobra družba: zgodbe o prevozih mlade slovenske avtorice Ane Svetel. V njih popisuje pripetljaje, povezane s platformo za prevoze po Sloveniji. Nastopajoče like druži prav to, da jo uporabljajo, zato preživijo poseben čas z različnimi vozniki in sopotniki in doživijo marsikaj. Svetelova jih že v prozi zatiplje pod površjem, opazuje zgoščenost njihovih stanj in razpira premolke med njimi, kar je izvrstno izhodišče za radiofonsko ustvarjanje. V zgodbi Haters Gonna Hate potnik v opisuje vožnjo, ki je zaradi različnih ovir postala tako mučna, da jo zapusti. Med vožnjo se seznani s poškodovanim plesalcem in z dekletom, svojima sopotnikoma, in s "testosteronskim" voznikom. Vsakdanji dialog pa je le navidezen, saj skupaj butnejo različne usode in v kratkem skupnem času in ob notranjih mislih prvoosebnega lika je čutiti mnogo več, kot lahko izrazijo besede. Medtekstovna vsebina je tudi za radijske ustvarjalce velik izziv. Dramaturginja Vilma Štritof Režiserka Ana Krauthaker Tonski mojster Urban Gruden Glasbeni oblikovalec Luka Hočevar On Blaž Šef Peter Benjamin Krnetić Plesalec Rok Kravanja Dekle Sara Dirnbek Taksist Uroš Potočnik Radijski napovedovalec Bernard Stramič Traja 8' 51" Uredništvo igranega programa Igra je bila posneta v studiih Radia Slovenija junija 2020

Kratka radijska igra Amy Denio: Zvoki Seattla

16.12.2020

Ars acustica je področje umetniškega izražanja, ki preiskuje fenomen zvočnosti, gradi na izpovedni strukturi zvoka ter uporablja vse izrazne možnosti zvoka od šumov in besed do skladb. Te zvoke tudi elektroakustično in računalniško obdeluje ter tako dosega nove izraze in pomene. Praviloma so to izrazito avtorska dela, kjer je avtor, režiser in velikokrat tudi tonski mojster en človek. Razumljivo je, da takšna dela, ne glede na to, koliko besed vsebujejo in v kakšnem jeziku, lahko predvajamo samo v izvirniku. Ker se tega zavedajo tudi avtorji, funkcija besed v tujem jeziku ni bistvena v smislu pomena konkretne besede, marveč bolj v njenem zvoku in zvenu. Takšna zvokovna radijska igra, ki je nastala v sosednji Italiji in je izšla na skupni laserski plošči Združenja evropskih radijskih in televizijskih postaj leta 1995, je prav takšna.

Stran 1 od 26
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov