Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
O Adrii so leta govorili in o njej odločali celo taki, ki o letalskem prevozu niso vedeli nič. Zdaj naj imajo besedo adrijke in adrijci. Odgovorno in strokovno so opravljali svoje delo, reševali težave, ki so se kopičile, za nasmehi pa marsikdaj skrivali bolečino in nestrinjanje z odločitvami uprav, lastnikov, oblastnikov …
Adria je od leta 1961 naprej pomagala graditi naše temelje. Adria nam je dala krila!
S kakšnim entuziazmom se je začelo leta 1961. Podjetje Adria Aviopromet je bilo ustanovljeno 14. marca 1961. Ustanovitev so narekovale potrebe gospodarstva, razvoj turizma, odpiranje meja … V tem času je bil edini letalski prevoznik v Jugoslaviji JAT, v katerem nad ustanovitvijo Adrie niso bili najbolj navdušeni. Adria je pri nizozemski letalski družbi KLM kupila štiri rabljena letala DC 6 in zaposlovala letalsko in tehnično osebje. Prva leta je bila matična luka Adrie zagrebško letališče, saj takrat še ni bilo Aerodroma Ljubljana, kamor se je Adria preselila leta 1964. Adria je bila čarterski prevoznik, kmalu je postala znana in priznana.
Ko so letala DC 6 postala zastarela, počasna in potratna, je Adria Aviopromet doživela in preživela prvo hudo krizo. Januarja 1968 je bil razglašen njen stečaj, iz težav se je izvila z nakupom novih letal DC 9, pri tem ji je ponudilo roko beograjsko podjetje Interexport. Adria je postala z njim ohlapno povezana, iz hvaležnosti je dodala svojemu imenu Inex. Na novih letalih je tako pisalo Inex Adria Aviopromet.
Adrijinih 58 let. Vsako leto kaj novega, vzponi, zmage, pa tudi padci in porazi. Adria se je vsakokrat dvignila. Do septembra 2019, ko je za vedno ostala na tleh.
Predstavljamo vam nekaj sogovornic in sogovornikov Tatjane Pirc, ki se je tri mesece srečevala z adrijkami in adrijci, spoznali pa jih boste lahko tudi v epizodah podkasta Adria4ever.
Kapitan inštruktor Urban Demšar, ki se je že zaposlil v družbi Lauda Motion, je razložil, kako je 23. septembra 2019, tik pred zadnjim dihom Adrie, nastal pozivni znak Adria4ever. Za zamenjavo znaka se je odločil zgodaj zjutraj v Skopju. Bil je dan, ko je bilo treba nekaj ušpičiti, pravi Demšar. Ko se je posadka peljala na letališče, so izbrali predlog kopilota: Adria4ever. Gospodu Demšarju je pri izvedbi te operacije koristilo znanje, ki si ga je nabral, ko je delal v zračni kontroli … So potniki na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj vedeli, da je njihov pozivni znak Adria4ever?
25 epizod
Triindvajsetega septembra 2019 je posadka Adrie Airways na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj v evropski zračni prostor ponesla poseben pozivni znak: Adria4ever. Nekaj dni pozneje se je s stečajem končala 58-letna zgodovina slovenskega letalskega prevoznika, ki nam je dal krila. V posebnem podkastu se spominjamo vzponov in padcev Adrie Airways, pilotov, stevardes in številnih drugih (so)potnikov Slovenije nad oblaki. Objavljamo pričevanja, dejstva in mejnike, ki jih je v večmesečnem raziskovalnem delu zbrala Tatjana Pirc.
O Adrii so leta govorili in o njej odločali celo taki, ki o letalskem prevozu niso vedeli nič. Zdaj naj imajo besedo adrijke in adrijci. Odgovorno in strokovno so opravljali svoje delo, reševali težave, ki so se kopičile, za nasmehi pa marsikdaj skrivali bolečino in nestrinjanje z odločitvami uprav, lastnikov, oblastnikov …
Adria je od leta 1961 naprej pomagala graditi naše temelje. Adria nam je dala krila!
S kakšnim entuziazmom se je začelo leta 1961. Podjetje Adria Aviopromet je bilo ustanovljeno 14. marca 1961. Ustanovitev so narekovale potrebe gospodarstva, razvoj turizma, odpiranje meja … V tem času je bil edini letalski prevoznik v Jugoslaviji JAT, v katerem nad ustanovitvijo Adrie niso bili najbolj navdušeni. Adria je pri nizozemski letalski družbi KLM kupila štiri rabljena letala DC 6 in zaposlovala letalsko in tehnično osebje. Prva leta je bila matična luka Adrie zagrebško letališče, saj takrat še ni bilo Aerodroma Ljubljana, kamor se je Adria preselila leta 1964. Adria je bila čarterski prevoznik, kmalu je postala znana in priznana.
Ko so letala DC 6 postala zastarela, počasna in potratna, je Adria Aviopromet doživela in preživela prvo hudo krizo. Januarja 1968 je bil razglašen njen stečaj, iz težav se je izvila z nakupom novih letal DC 9, pri tem ji je ponudilo roko beograjsko podjetje Interexport. Adria je postala z njim ohlapno povezana, iz hvaležnosti je dodala svojemu imenu Inex. Na novih letalih je tako pisalo Inex Adria Aviopromet.
Adrijinih 58 let. Vsako leto kaj novega, vzponi, zmage, pa tudi padci in porazi. Adria se je vsakokrat dvignila. Do septembra 2019, ko je za vedno ostala na tleh.
Predstavljamo vam nekaj sogovornic in sogovornikov Tatjane Pirc, ki se je tri mesece srečevala z adrijkami in adrijci, spoznali pa jih boste lahko tudi v epizodah podkasta Adria4ever.
Kapitan inštruktor Urban Demšar, ki se je že zaposlil v družbi Lauda Motion, je razložil, kako je 23. septembra 2019, tik pred zadnjim dihom Adrie, nastal pozivni znak Adria4ever. Za zamenjavo znaka se je odločil zgodaj zjutraj v Skopju. Bil je dan, ko je bilo treba nekaj ušpičiti, pravi Demšar. Ko se je posadka peljala na letališče, so izbrali predlog kopilota: Adria4ever. Gospodu Demšarju je pri izvedbi te operacije koristilo znanje, ki si ga je nabral, ko je delal v zračni kontroli … So potniki na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj vedeli, da je njihov pozivni znak Adria4ever?
Primož Jovanović, ki mu prijatelji pravijo Kiko, je bil kapitan pri Adrii Airways. V letu 2019 se je javno zelo izpostavil, ko je začel skupaj s še nekaterimi sodelavci opozarjati na hude težave Adrie. Iskali so somišljenike in podpornike, trkali na vrata vplivnežev, saj so bili prepričani, da je Adrio še mogoče rešiti. "Poskusili smo vse," pravi Primož, ki je na koncu ugotovil, da jih odločevalci sploh niso jemali resno. Zato je izbral novo pot, odšel k letalskemu prevozniku LOT (poljski nacionalni prevoznik), uspešno opravil prešolanje na večje letalo (s CRJ na Boing 787 Dreamliner), zdaj pa, kot mi vsi, komaj čaka, da se življenje spet normalizira. Covid 19 je namreč letalstvo spravil na kolena. Primož Jovanović pa ob tem dodaja, da se njega, večnega borca in optimista, ne da spraviti na kolena.
Včasih je treba prijeti bika za roge in ugrizniti tudi v kakšno kislo jabolko, pravita zakonca Levičar, ki sta bila stevardesa in pilot pri Adrii Airways.
Pilotka Alja Berčič Ivanuš je bila edina kapitanka v Adrii Airways.
Francozi, Nizozemci, Finci, Švedi, Španci, Italijani so se počutili kot del Adrijine družine “558 nas je, vsak s svojim obrazom, imenom in zgodbo,” so konec septembra 2019 v pismu javnosti napisali zaposleni v Adrii Airways. Petsto oseminpetdeset jih je bilo, med njimi vsako leto tudi več tujcev, predvsem pilotov.
Koronavirus je naša življenja postavil na glavo, zaradi pandemije se je ustavil tudi letalski promet.
Dejan Slodej in Andrej Petelin sta iskala napake v sistemu. V letalstvu mora biti vse po predpisih, zato nenehno potekajo preverjanja.
Slovenija brez nacionalnega prevoznika postaja zaprta vasica, pravi Anton Barbo.
Bolje, da se je končalo, kot se je, pravi Zdenko Bašan, ki je v Adrii Airways vodil oddelek podpore letenja.
Katja Mravlje in Dušanka Prelc Premate o delu posadk Adrie Airways.
Anamarija Kovač in Nadja Gantar o letalskem prevozniku, ki postavlja mostove.
Zakonca Ješe sta na najlepši možni način združila komercialo in tehniko Adrie.
Letalska tehnika Adrie je bila visoko cenjena tudi v mednarodnih krogih.
Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways, in stevardesa Adriana Šelj.
Najprej je bil pomočnik glavnega direktorja Kocijančiča (od decembra 1985 do decembra 1986), potem komercialni direktor, od 1993 do 2001 pa je bil Peter Grašek generalni direktor Adrie Airways.
Janez Kocijančič je bil pred kratkim gost podkasta Adria4Ever. Kar enajst let je vodil letalsko družbo Inex Adria Aviopromet, s katero je bila tesno povezana tudi Adria Airways.
Adrii se je pridružila leta 1978. Prijavila se je na razpis za stevardese in stevarde, kar kmalu se je lahko tudi zaposlila, saj se je Adria v tistem času razvijala, posodabljala floto in širila svojo dejavnost, zato so potrebovali tudi več kabinskega osebja, je povedala Barbara Žnidar, ki jo poznamo tudi iz modnega sveta.
Helena Metličar kot iz rokava stresa podatke in zanimivosti o Adrii Airways.
Nataša Šramel, upokojena stevardesa inštruktorica, pripoveduje o tem, kako je živela z Adrio in za Adrio.
Neveljaven email naslov