Ni nepomembno, ali učitelj čuti posebno motivacijo v tem, da spodbuja nadarjene, se jim dodatno posveča in jih uči vztrajnega in trdega dela. V državi je veliko takih učiteljev, hkrati pa – kot pravijo v Društvu matematikov, fizikov in astronomov Slovenije – na žalost tudi nekaj 'črnih lis' med območji, kjer primanjkuje učiteljev ali pa šola in učitelji zaradi pomanjkanja financ, kadra ali energije nimajo motivacije in časa, da bi se dodatno posvečali nadarjenim. Kako uspešen je slovenski šolski sistem pri delu z nadarjenimi, preverjamo v sredinem Vročem mikrofonu na Valu 202.
Gostje:
dr. Juriševič Mojca, Pedagoška fakulteta v Ljubljani, poznavalka področja nadarjenih,
Žarko Šalabalija, učitelj matematike, fizike in šaha na Osnovni šoli dr. Jožeta Pučnika, Črešnjevec,
dr. Jurij Bajc, Pedagoška fakulteta v Ljubljani, spremljevalec fizikalne ekipe na mednarodnih olimpijadah,
Ciril Dominko, podpredsednik DMFA,
Luka Horjak, študent matematike na FMF, prejemnik edine slovenske zlate medalje na mednarodnih olimpijadah v matematiki,
Peter Andolšek, Luka Urbanc, Enej Jauk, Špela Gačnik, Andraž Plut in Aleš Rus - slovenski predstavniki na mednarodnih olimpijadah v matematiki, fiziki, astronomiji in ekonomiji,
obiskali pa smo tudi upokojenega učitelja fizike in matematike na OŠ Šmarje pri Jelšah Karla Šmigoca.