Trenutno se predvaja:
13. januar 2021 ob 09:08 Novice

Epidemija koronavirusa zaustavila masovni turizem

Ker je glavna usmeritev Slovenije ponujanje butičnih doživetij z dodano vrednostjo, je v času pandemije v tem smislu v prednosti.
Foto: Radio Slovenija
Foto: Radio Slovenija

Regijska razvojna agencija Zeleni kras izvaja projekt Kulturna in kreativna industrija za trajnostni kulturni turizem, katerega namen je ustvariti nove, inovativne turistične produkte. Poteka v okviru programa Interreg Adrion, sodeluje pa devet partnerjev iz šestih držav. Kot so poudarili sodelujoči na spletni konferenci, je epidemija koronavirusa zaustavila masovni turizem in tu je Slovenija v prednosti, saj je njena glavna usmeritev ponujanje butičnih doživetij z dodano vrednostjo.

Glavni cilj projekta je povezati podjetja s področja kreativne in kulturne industrije s turističnimi, je povedala njegova koordinatorka iz regijske razvojne agencije Zeleni kras, ki pokriva primorsko-notranjsko regijo, Mateja Simčič: "Glavno vprašanje je, če zelo poenostavim, kako lahko podjetja na področju kulturnih in kreativnih industrij prispevajo k inovativni turistični ponudbi."

Primer dobre prakse je zavod Urbana vrana, ki ponuja posebne glasbene izlete po Sloveniji. Njegov ustanovitelj Gregor Bulc: "Imamo zelo inovativne izlete po meri. Na edinstveno doživetje slovenske pokrajine cepimo glasbo, zazibljemo v neko melodijo. Glasba je ves čas prisotna, tako v kombiju kot na licu mesta, kjer izdelujemo glasbila, imamo manjše koncerte."

Prvi korak, kot pravi Simčičeva, bo zdaj iskanje dobrih poslovnih idej. V ta namen bodo predvidoma februarja objavili javni poziv za podjetja, start-upe in nova podjetja s področja kulturne in kreativne industrije. Izbrali bodo 10 poslovnih idej, ki jih bodo lahko podjetniki razvijali s pomočjo mentorjev. Nato bo sledil nov poziv, je povedala: "Kjer se bodo ta kreativna podjetja, lahko so s področja filma, umetnostne obrti, grafičnega oblikovanja ali arhitekture, povezala s turističnimi podjetji v naši regiji. Skupaj bodo skušali v tem procesu, kjer bodo ponovno imeli podporo strokovnjakov, priti do avtentičnih, pristnih turističnih storitev."

Izbrana podjetja bodo po besedah Simčičeve dobila tudi manjšo denarno podporo v obliki vavčerja, ki ga bodo lahko izkoristili, na primer, za dodatna izobraževanja ali nakup opreme.

Karin Zorn Čebokli


Zadnji prispevki