Trenutno se predvaja:
22. april 2021 ob 12:59 Novice

Ribogojnica Faronika ni naprodaj

Hrvaška multinacionalka Atlantic Grupa se po naših informacijah zanima za nakup tolminske ribogojnice Faronika, vendar je njena lastnica, Ribiška družina Tolmin, zavrnila posel, češ da njena hčerinska družba ni naprodaj.
Faroniko je epidemija z zaprtjem šol in vrtcev, ki so bili pomembni kupci izdelkov, pahnila v težek položaj, vendar se stvari po zagotovilih vodstva premikajo na bolje. Foto: Radio Koper
Faroniko je epidemija z zaprtjem šol in vrtcev, ki so bili pomembni kupci izdelkov, pahnila v težek položaj, vendar se stvari po zagotovilih vodstva premikajo na bolje. Foto: Radio Koper

Atlantic Grupa je lani z novim izdelkom – pašteto Argeta iz posoške postrvi – pomagala ribogojnici Faronika, priznava njen direktor Tomo Sotenšek: "Do zdaj smo zelo dobro sodelovali. Lani smo prodali 15 ton filejev za pašteto, tudi zgodba je dobra, podpirajo lokalno."

Doslej so izdelali kakšnih 300 tisoč paštet s postrvjo, odzivi kupcev so bili dobri, so nam odgovorili v hrvaški družbi. Ribogojnico Faronika je sicer Ribiška družina Tolmin zgradila leta 2015 za 2,3 milijona evrov. Odtlej jo je za preživetje morala dokapitalizirati z dodatnimi 800 tisoč evri. Medtem je minilo petletno obdobje, v katerem bi morali vrniti evropski denar, če bi ribogojnico prodali.

Toda v tem trenutku ni naprodaj, je jasen predsednik ribiške družine Milan Berlot: "Vsekakor ne gre od danes do jutri pritisniti na gumb, da se eno tako podjetje s takim vložkom proda čez noč, to je nemogoče in v tem trenutku zagotovo - ne. S tem smo jih tudi seznanili, tudi se nismo še odločali o tem. Če in ko se bomo, pa bodo prvi obveščeni. Verjetno so pa kaj zaslutili, da je trenutek tudi zanje primeren, ker smo v težavah. Naj poudarim še to, da o eventuelni prodaji odloča zbor članov ribiške družine." Poleg tega ima prednost pred komercialno dejavnostjo vzreja in poribljavanje rek z avtohtono soško postrvjo in jadranskim lipanom, še opozarja Berlot.

V Atlantic Grupi, ki ima pod svojo streho med drugim znamke Donat Mg, Cedevito, Cockto in Barcaffe, letna prodaja pa je že pred časom presegla 700 milijonov evrov na leto, so nam odgovorili le, da so za strateške vstope v lastništvo dobaviteljev vedno odprti, da pa postopkov in različnih modelov ne komentirajo.

Mariša Bizjak


Zadnji prispevki