Tudi založniki in knjigarne iščejo nove načine, kako do kupcev in bralcev


Vse je tako zelo drugače, za obiskovalce, za kupce in založnike. Med njimi je letos tudi knjigarna in založba Libris. "Zelo drugače je brskati po spletnih knjigarnah," pravi Ingrid Celestina iz Librisa, ki sodeluje na sejmu po zaslugi javne agencije za knjigo, ki je vsem omogočila osnovni paket. Precej nenavadna je ta novost, ki daje misliti. Ingrid Celestina razlaga: "Kot založnik ali knjigarna moraš veliko narediti sam. Pripravljati video zapise, se predstavljati na družbenih omrežjih, uporabljati vedno nove načine približevanja vsebin kupcem in bralcem."
Libris ponuja starejše izdaje po ugodni ceni, pa tudi nekaj novih knjig, med njimi ponatis Šavrinskih pesmi Alojza Kocjančiča. Podatki o spletnih nakupih kažejo, da ljudje še vedno raje obiščejo pravo knjigarno, a se stvari utegnejo spremeniti. Ingrid Celestina povzema: "Vsi se morda malce bojimo, kako bomo lahko v prihodnje ponujali knjige. Dejstvo pa je, da bomo vsi morali najti nove načine."
Na sejmu sodeluje 90 založb, najboljši prvenec so že razglasili - to je knjiga Agni Boruta Kraševca, danes popoldan pa bodo razglasili knjigo leta. Za ta naziv se poteguje tudi zgodovinar Jože Pirjevec za knjigo Partizani.
Neva Zajc