Trenutno se predvaja:
31. december 2018 ob 10:39 Novice

Lonley Planet spodbudil oblikovanje nove turistične ponudbe v Vipavski dolini

S koncem leta se je iztekel naziv, ki ga je medijska hiša Lonely Planet podelila Vipavski dolini, ko jo je uvrstila med deset najboljših destinacij v Evropi.
Lonely Planet je Vipavsko dolino ocenil kot “presenetljivo neodkrito regijo, ki navdušuje ljubitelje vin in avanturistične popotnike” ter dodal, da je “Vipavska dolina je čudovit primer skritega dragulja v srcu Evrope.”

Poseben logotip, ki so ga uporabljali pri promociji, morajo zato ponudniki umakniti. Učinki tega priznanja se bodo, po besedah turističnih delavcev, bolj pokazali šele v prihodnjih letih. Je pa naziv spodbudil domače ponudnike, da so začeli oblikovati novo turistično ponudbo.

V ajdovskem turistično informacijskem centru so do konca avgusta zabeležili za dobrih 14 odstotkov več turistov kot v enakem obdobju lani, nočitve pa so se povečale za 40 odstotkov. Sonja Mužina.

»Poleg tega pa se doba bivanja podaljšuje, zdaj je v povprečju več kot dva dni, kar nakazuje na to, da se turisti dejansko odločajo za obisk doline«.

Podaljšana doba bivanja v dolini je pomemben uspeh meni Jani Peljhan iz agencije Burjatik.

»To je ena od pozicij vipavske doline, kolikor jo sami vidimo, je to, da smo lahko izhodišče za celotno zahodno slovenijo. Torej bližina postojnske jame in krasa in soške doline, konec koncev tudi Italije.«

Z namenom razvoja turistične ponudbe so v začetku meseca v ajdovski območni obrtno-podjetniški zbornici ustanovili novo sekcijo za razvoj turizma. Gre za prvo tovrstno obliko organizacije znotraj slovenske zbornice, kjer so združeni različni ponudniki s področja turizma. Vanjo se je v prvi fazi vključilo okrog 30 ponudnikov iz ajdovske in vipavske občine. O pričakovanjih pobudnica sekcije Lučka Peljhan.

»Pospešit razvoj v obeh smereh. Na eni strani izboljšat obstoječo ponudbo s povezavami, z nadgradnjo, mogoče tudi s tem, da pritegnemo bolj zahtevne goste in s tem imamo možnost, da povečamo ceno našim produktom. Razvijamo pa tudi v drugo smer, da razvijamo ponudbo, ki je nimamo.«

Kot so poudarili sogovorniki je naslednji izziv prav oblikovanje ponudbe, ki bi turiste privabljala še izven poletne sezone, saj dolina zaradi ugodnih vremenskih pogojev ponuja možnosti za številne dejavnosti tudi v drugih mesecih.

Karin Zorn


Zadnji prispevki