Trenutno se predvaja:
15. november 2018 ob 17:52 Zgodbe

To res ni fair play!

Ni malo slovenskih županov, ki zlorabljajo javna sredstva za lastno volilno kampanjo. Koprski je takšno ravnanje pripeljal do skrajnosti.
Časopis KP-MOK je letos izšel petkrat, od tega trikrat v mesecu pred volitvami. Foto: Radio Koper

KP - MOK je uradni časopis Mestne občine Koper. Foto: Radio Koper

V 32. številki časopisa je objavljeno zgornje besedilo, poleg tega pa je na 80 straneh 51 fotografij Borisa Popoviča ter 14 strani dolg pogovor z njim. Foto: Radio Koper

V več slovenskih občinah aktualni župani izkoriščajo javni denar za samopromocijo v volilni kampanji. Denimo prek glasil. Slovenski župani si za finale mandata po navadi pustijo kakšno naložbo, rezanje traku. V Kopru je kampanja tudi tokrat izstopajoča. Ne le zaradi števila kandidatov, ki volivce nagovarjajo, da je po 16 letih županovanja Borisa Popoviča čas za spremembo, tudi po načinu, kako aktualni župan nagovarja volivce. Množica občinskih prireditev, izdajanje glasila, angažiranje občinskih sodelavcev, vse to z javnim denarjem, a le za enega kandidata.

Komentar Tjaše Škamperle:

Več aktualnih županov javni denar izkorišča za samopromocijo in jasne volilne nagovore. A to, kar se dogaja v koprski občini v teh dneh, je obsedno stanje. Koncerti zvezdnikov, hitenje z deli, ki v resnici ne bodo končana, občinsko glasilo, ki je posvečeno le enemu liku in delu, kvazi prireditve z občinskim denarjem.

Zakaj vse to? Se je Boris Popovič zaradi 12 kandidatov morebiti zbal za zmago ali drugi krog? V začetek kampanje je stopal umirjeno, takšna so bila bolj ali manj tudi njegova zadnja štiri leta. Voljo da so mu jemala sodišča. Zdaj deluje evforično.

Je vse to, kar se dogaja v Kopru, všečno? Zagotovo. Množica ljudi bo vedno prišla na brezplačne koncerte, jedačo in pijačo. Seveda se bo veselila parka, bazena.

Logično je, da bi Popovič polom z nogometom v njegovem klubu najraje pozabil. Toda, če uporabimo športni žargon, ki ga razume, to res ni fair play! To ni kampanja Borisa Popoviča, to je kampanja proračuna Mestne občine Koper.

Računsko sodišče je enkrat že revidiralo njegovo stranko, ki nima registra članov, ki ne posluje, kot bi morala, saj ne pojasni komu in kam nakazuje denar po volitvah. A nikomur nič.

Protikandidati so v tej tekmi pričakovano nemočni. A nekateri tudi nespretni. Več konkretnosti smo pričakovali od Aleša Bržana, manj ponavljanja enih in istih fraz od Gašparja Gašparja Mišiča, Olgi Franca se pozna pripravljenost. Več kot polovica občanov koprske občine pred štirimi leti ni šla na volitve. Zmagovalce in poražence bodo v Kopru določili tisti, ki bodo tudi tokrat ostali doma.


Zadnji prispevki