Živalski blues: Švicarski beli ovčarski pes

20. april 2019 ob 07:39Zgodbe

Švicarski beli ovčarski pes ljubi vodo in rad dela v paru z vodnikom. Obožuje otroke in je nekonflikten z ostalimi psi. Pes je neagresiven. Le z lajanjem opozarja na prihod tujcev.

Jadranka Beti: "Z dojenčkom smo 'spakirali' vse v en kovček in prišli sem."

17. april 2019 ob 14:20Zgodbe

Jadranka Beti je študentka inkluzivne pedagogike na Pedagoški fakulteti v Kopru. Pred prihodom v Slovenijo je živela v Beogradu. Po poklicu je učiteljica srbskega jezika.

Z akcijo Pomežik soncu otroci iz socialno ogroženih družin na brezplačne počitnice

16. april 2019 ob 15:15Zgodbe

Verjetno je ni osebe, ki ne bi slišala ali prebrala besedne zveze "Pomežik soncu". Gre za akcijo, ki jo Zveza prijateljev mladine Slovenije letos izvaja že 20. leto zapored.

Živalski blues: Dotik pomirja

13. april 2019 ob 09:32Zgodbe

Alenka Klemenčič Holynski se s psi ukvarja 25 let, dragocene izkušnje pa predaja svojim tečajnikom. V šoli za pse Bajka se lahko naučijo njene tehnike 'Dotik pomirja'.

Mladi naravovarstvenik Luka se je oglasil!

12. april 2019 ob 14:04Zgodbe

Iz Krajnskega parka Strunjan so sporočili, da se jim je danes oglasil Luka. Tisti, ki je po pošti vrnil kamenček izpod klifa. Obiskuje Biotehniški srednješolski izobraževalni center v Ljubljani, kjer se šola za naravovarstvenega tehnika.

Dan D s Knjigo pohval in pritožb

11. april 2019 ob 09:49Zgodbe

Skupina Dan D je nedavno izdala osmi studijski album Knjiga pohval in pritožb. Ali bo v njej več pohval ali pritožb, je preveril Iztok Novak.

Marija Jovanović: "Občutek imam, da je to moj dom."

10. april 2019 ob 15:25Zgodbe

Z Marijo Jovanović smo se srečali v kavarni Loggia, v starem mestnem jedru Kopra. Simpatična Srbkinja je v Slovenijo prišla pol leta nazaj zaradi želje po novih izzivih in nadaljevanju študija.

Krajinski park Strunjan: Išče se fantek Luka iz Ljubljane!

10. april 2019 ob 15:23Zgodbe

V Krajinskem parku Strunjan bi radi našli fantka Luko, ki jih je v ponedeljek presenetil s prav posebno pošiljko. Po pošti jim je vrnil kamenček, ki ga je pomotoma odnesel z obale pod klifom. V Strunjanu bi se mu radi za gesto zahvalili z darilom.

Young Europe: Kako lahko študenti zaslužijo pri nas in pri naših sosedih

10. april 2019 ob 10:52Zgodbe

Študentsko delo je dobra priložnost, ki mladim nudi prve delovne izkušnje, kompetence, hkrati pa ob tem še kaj zaslužijo.

'Odprte hiše' pritegnile poglede tudi na Primorskem

9. april 2019 ob 10:08Zgodbe

Festival Odprte hiše je obiskovalcem tudi na Primorskem ponudil na ogled nekaj zanimivih zasebnih objektov in javnih prostorov, izbranih zaradi dobre arhitekture oziroma oblikovanja prostora. Nekaj smo si jih ogledali tudi mi.

Alen Hodžić je rad kapetan ekipe s tako kemijo

8. april 2019 ob 13:19Zgodbe

Košarkarji Sixta Primorske, ki so že osvojili tri lovorike, so glavni favoriti tudi za državni naslov. Koprčani so brez izgubljene tekme opravili s polfinalom in finalom lige ABA 2, v mestu pa vlada košarkarska vročica.

Vladimir Jurc: "Mi, igralci, točno vemo, kdo je dober in kdo ni."

4. april 2019 ob 11:39Zgodbe

V oddaji Odprto za srečanja smo tokrat gostili igralca Vladimirja Jurca, člana Slovenskega stalnega gledališča v Trstu, ki je pred dnevi dobil nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije za življenjsko delo.