Foto: BoBo
Foto: BoBo

Magnina lakirnica v Hočah, ki jo podjetje Durr prav zdaj opremlja z vso potrebno mehanizacijo, bo imela tudi zbiralnik deževnice in fotovoltaiko. Prevoz karoserij iz Gradca do lakirnice in nazaj pa bodo zagotovili s tovornjaki na utekočinjen naravni plin. Kot pravijo, gre predvsem za približevanje željam okoljevarstvenih organizacij.

Z zbiralnikom deževnice bo Magna zagotovila dobri dve tretjini vode, potrebne za sanitarne namene, s fotovoltaiko pa potrebe po elektriki za razsvetljavo. Kot poudarjajo, so to naredili, čeprav tovrstnih zavez v pogajanjih z okoljevarstvenimi organizacijami niso dali. Kot pomembnejša okoljevarstvena pridobitev pa je predvsem prevoz karoserij iz Gradca v Hoče s tovornjaki na utekočinjen naravni plin. Predstavnik Magne Alfons Dachs-Wiesinger pa je povedal: "Na začetku ciljamo na sedem tovornjakov, ki bodo krožno vozili med Gradcem in Hočami."

S tem naj bi v primerjavi z najnovejšimi dizelskimi motorji znižali emisije CO2 za 20 % in izpust drobnega prahu za 90 %.

V Magni še zmeraj čakajo na okoljevarstveno dovoljenje, ki ga morajo pridobiti do začetka poskusne proizvodnje. Arso jih je namreč pozval, naj oddano vlogo dopolnijo. Vodja tovarne v Hočah David Adam pojasnjuje: "Smo v končni fazi preoblikovanja dokumentacije, ki jo prihodnji teden nameravamo oddati na Arso."

Nadaljuje se tudi zaposlovanje

Zdaj je v obratu v Hočah že 20 zaposlenih, približno 60 se jih še izobražuje v Gradcu, David Adam: "Do jeseni načrtujemo, da bomo imeli zaposlenih približno 180 ljudi. Ob začetku delovanja pa bomo stopnjevali zaposlovanje glede na potrebe proizvodnje."

Zavezo 404 delovnih mest mora Magna po pogodbi o dodelitvi finančne spodbude izpolniti do oktobra 2022.