BoBo/ Foto:
BoBo/ Foto:
Foto: Radio Maribor
Foto: Radio Maribor

V nabito polni dvorani kulturnega doma Hoče Slivnica so se predstavniki ministrstva za okolje in prostor in drugi pripravljavci državnega prostorskega načrta s težavo prebijali skozi predstavitev, saj se prisotni niso strinjali z več točkami DPN-ja, ki so se nanašale na morebitne vplive na okolje in hrup.

Med tistimi, ki so do pripravljenega poročila bili kritični, je tudi odhajajoči župan Miklavža Leo Kremžar, saj so, kot je dejal, danes slišali marsikaj, razen skrbi za ljudi okolje in prihodnost. Ob tem je opozoril, da vplivi na okolje zagotovo ne bodo omejeni samo znotraj območja, ki ga predvideva državni prostorski načrt znotraj letališke ograje.

Z njim se je strinjala predstavnica civilne iniciative, ki ima največ pomislekov do širitve, Simona Marko. Prebivalci okoli letališča po njenem niti nimajo nič proti potniškemu letališču, skrbijo pa jih domnevni načrti za vzpostavitev medcelinskega tovornega letališča s trikratno količino tovora, kot ga imajo zagrebško, graško in ljubljansko letališče skupaj.

Sicer pa naj bi v skladu z načrtom dnevno pristajalo 9 velikih letal. Povečanemu hrupu naj bi bilo izpostavljenih 21 hiš. Ob njihovih prebivalcih pa imajo s povečano frekventnostjo vzletov in pristankov na letališču težave tudi na sosednjem športnem letališču.

Generalni direktor Direktorata za letalski in pomorski promet Mirko Komac pa bolj kot težave vidi v napovedani širitvi priložnosti. "Načrti najemnika so dobra priložnost za regijo in državo tako v smislu razvoja gospodarstva kot podjetništva," je dejal Komac in ob tem še povedal, da je družba Aerodrom Maribor že poravnala vse tri zaostale najemnine, kar pomeni, da so vendarle pokazali resnost svojih namenov za nadaljnji razvoj.

Trenutni kitajski investitor napoveduje 660 milijonski vložek v letališče in občutno povečanje števila potnikov in tovora.