Mariborski hotelirji so lani našteli dobrih 451.000 nočitev, kar je 30 odstotkov več kot leta 2017. Na Zavodu za turizem Maribor – Pohorje so prepričani, da so za rast zraven truda turističnih ponudnikov deloma zaslužna splošna rast turistične panoge, deloma pa tudi njihove promocijske aktivnosti, ki jih bodo letos še stopnjevali.

Turisti v Mariboru ne obiskujejo le določenih znamenitosti. Gibajo se po celem mestu, in zaidejo na Pohorje in vinsko cesto. A večinoma v mestu prespijo le noč ali dve. Zavod za turizem bo zato do poletja pripravil integralne turistične produkte, pravi direktorica Doris Urbančič Windisch.

Gostu bodo tako na novi spletni strani, ki jo izdelujejo, glede na njegove želje omogočili rezervacijo celovite ponudbe z elementi gastronomije, kulture, športa in drugih aktivnosti.

Novo spletno stran pripravljajo s pomočjo 200.000 evrov vrednega razpisa za razvoj digitalne promocije, v okviru katerega so že posodobili celostno podobo in zagnali kampanjo na družbenih omrežjih.

Januarja pa so izvedli 30 tisočakov vreden razpis za oživitev mestnih ulic, s pomočjo katerega so že lani podprli devet organizatorjev uličnih prireditev.

Urbančič – Windischeva pa opozarja, da naj bi občina letos zavodu namenila 200 tisočakov manj kot lani. Določene aktivnosti bodo zato okrnjene. Pod vprašajem je izvedba festivala Čarobni december v obliki, kot jo poznamo.

Občina naj bi proračun sicer potrjevala aprila. Financiranja na občini ne komentirajo in dodajajo, da bodo dogodki izvedeni kot običajno.

Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik
Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik