Janša je nagovoril udeležence letnega tabora stranke SDS v Lepeni. Foto: BoBo
Janša je nagovoril udeležence letnega tabora stranke SDS v Lepeni. Foto: BoBo

"SDS je v lanskem letu, v letu, ko so mu namenili uničenje ali vsaj marginalizacijo, stal in obstal. Danes smo močnejši, kot smo bili kadar koli prej. Tistim, ki so nas lani pokopavali oz. odmetavali na smetišče zgodovine, sporočamo, da smo še vedno tukaj in tukaj bomo zmagovali," je povedal Janša, ki je nagovoril udeležence tradicionalnega letnega tabora stranke SDS v Bovcu, in dodal, da s tem, kje smo in kaj imamo, ne moremo biti zadovoljni.

"Imamo oblast, ki se je oblikovala po nelegitimnih volitvah, in tako tudi vlada. Škandali, še posebej ko gre za mednarodni ugled Slovenije, se kar vrstijo," je povedal Janša in dodal, da na znani demokratični svet gleda z velikim začudenjem in se sprašuje, kam je šla tista zgodba o uspehu, ki smo jo predstavljali še pred kratkim. Janša je prepričan, da Slovenija potrebuje alternative. "SDS je sposoben ponuditi to alternativo, preizkušeno alternativo - tisto, kar je delovalo, kar deluje. To, kar je delalo dobro pri nas in kar dela dobro drugod po svetu, kjer so na oblasti stranke podobne usmeritve, kot je naša," je poudaril.

"Slovenija potrebuje medijsko izbiro"
Janša je bil kritičen do medijev, ki po njegovem mnenju selektivno poročajo o dogajanju tako v tujini kot doma. "Treba se je zavedati, da volivci, ki niso obveščeni o dejanskem stanju, ne morejo razumno voliti. Resnična, pravočasna in objektivna informacija je temeljni pogoj za to, da demokracija v neki državi deluje. Če ljudje poznajo zgolj eno plat zgodbe ali pa sploh nobene, se zelo težko pametno odločajo in jih ni mogoče kriviti," je opozoril.

Po njegovem prepričanju Slovenija potrebuje izbiro, "tudi ko bo šlo za to, ali gledamo to ali ono televizijo, ali poslušamo ta ali oni radio, ali beremo ta ali oni časopis". "Izbire tako rekoč ni. Nekaj različne embalaže, a vsebina je povsod ista," je dejal in pojasnil, da so prav zato napori stranke usmerjeni v vzpostavitev konkurenčnosti tudi na medijskem področju.