IVZ se zaveda, da je z objavo oglasa za cepljenje proti raku materničnega vratu, ki je povezan z eno izmed farmacevtskih družb, povzročil škodo svojemu ugledu neodvisne državne strokovne institucije. Kraigherjeva je pri tem prevzela svoj del objektivne krivde. IVZ je za javnost zapisal, da bo sprejel vse potrebne ukrepe, da se podobna situacija, neodobrena uporaba imen in logotipa inštituta ipd., ne bo ponovila.
IVZ naj bi si v prihodnje prizadeval tudi, da bo interdisciplinarna skupina čim prej dokončala strokovna priporočila za razširitev uvedbe cepljenja proti humanemu papiloma virusu (HPV), in sicer skladno s postopki, ki veljajo za uvedbo novih zdravstvenih programov.
Kot je znano, je bil sporen oglas s sporočilom: Rak materničnega vratu in genitalne bradavice niso novost. Cepljenja, ki pomaga preprečevati oboje, pa ni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje