LPP je vozovnice nazadnje podražil leta 2007, ko so se te zaradi zaokroževanja navzgor ob uvedbi evra v povprečju dvignile za slabih šest odstotkov. Foto: MMC RTV SLO
LPP je vozovnice nazadnje podražil leta 2007, ko so se te zaradi zaokroževanja navzgor ob uvedbi evra v povprečju dvignile za slabih šest odstotkov. Foto: MMC RTV SLO

Direktor Ljubljanskega potniškega prometa Peter Horvat je konec oktobra povedal, da so županom, solastnikom Javnega holdinga Ljubljana, kamor spada LPP, predlagali dvig cen javnega prevoza, zaradi katerih družba kljub subvencijam že vrsto let posluje z izgubo, je poročal časopis Dnevnik.

Predlog mora na seji konec novembra potrditi ljubljanski mestni svet in glede na večino liste Zorana Jankovića v svetu ga skoraj zagotovo tudi bo. Po tem se bo vozovnica za 90 minut podražila na 1,2 evra, mesečna šolska in upokojenska vozovnica bosta po novem stali 20 evrov, navadna mesečna vozovnica 37 evrov, tista za brezposelne pa 17 evrov.

LPP je vozovnice nazadnje podražil leta 2007, ko so se te zaradi zaokroževanja navzgor ob uvedbi evra v povprečju dvignile za slabih šest odstotkov. Leta 2009 je občina uvedla plačevanje z urbano.

Višje tudi cene mesečnih vozovnic
Cena vozovnice je takrat ostala nespremenjena, 80 centov, kolikor je stal žeton za eno vožnjo, čeprav so lahko potniki v 90-minutnem intervalu neomejeno prestopali. To odločitev označujejo kot pozitivno, saj se je prvič v desetih letih število potnikov LPP-ja povečalo, čeprav le za odstotek.

Je pa upadla prodaja terminskih vozovnic, katerih uporabniki so veliko bolj redni gosti na mestnih avtobusih. S 50-odstotno podražitvijo enkratne vozovnice naj bi LPP predvsem poskusil prodati več terminskih vozovnic, ni pa jasno, zakaj so pri tem podražili tudi šolske in navadne mesečne vozovnice.