AMZS je dogodek organiziral v okviru pobude vladi, da ESC postane obvezen del opreme vsakega novega avtomobila. Predsednik AMZS-ja Boris Perko je za MMC povedal, da je stanje na slovenskih cestah več kot katastrofalno. Rešitev vidi v skupnem programu države in civilne družbe, ki bi se financirala iz pobranih kazni. Država je v preteklem letu pobrala za 17 milijonov evrov kazni.
ESC lahko reši življenje
Kar 40 odstotkov prometnih nesreč z najhujšimi posledicami nastane zaradi nekontroliranega zanašanja vozila, podatki pa kažejo, da ESC lahko v 80 odstotkih zmanjša možnost zdrsa. Države članice EU-ja bi v primeru obvezne opremljenosti s sistemom ESC na leto privarčevale med 10 in 16 milijoni evrov, kažejo izsledki, o katerih poroča AMZS.
AMZS: ESC v vsak nov avtomobil
Med pobudami, ki jih je AMZS posredoval vladi, sta tudi pobuda o obveznem urjenju voznikov začetnikov na sodobnih poligonih varne vožnje, od vlade pa pričakujejo tudi, da bo na področju okolijske problematike povezala vse okolijske akterje in med drugim spodbujala hitrejši razvoj tehnologij na tem področju.
AMZS bo v okviru svojih EKO-dejavnosti spodbujal sodoben način varne vožnje. V testu varne vožnje so se pomerili tudi predsedniški kandidati Danilo Türk, Monika Pliberl, Lojze Peterle, Zmago Jelinčič in Darko Kranjc, ki se strinjajo, da je prvi korak k bolj varnim slovenskim cestam vzgoja vseh udeležencev cestnega prometa.
Aleksandra K. Kovač
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje