SMC se bo v kampanji osredotočal na neposreden stik z volivci, pri čemer bodo intenzivno sodelovali zlasti lokalni odbori. Foto: BoBo
SMC se bo v kampanji osredotočal na neposreden stik z volivci, pri čemer bodo intenzivno sodelovali zlasti lokalni odbori. Foto: BoBo

Aktivnosti stranke SMC v referendumski kampanji sta v Ljubljani predstavila članica izvršnega odbora SMC-ja in uradna govorka stranke Lilijana Kozlovič ter predsednik odbora DZ-ja za infrastrukturo, okolje in prostor Igor Zorčič.

Kozlovičeva je poudarila, da je drugi tir "nuja, če želimo sprostiti preobremenjenost naših avtocest in omogočiti, da se razvoj našega gospodarstva ne zatika v ozkem grlu". Odgovorila je tudi na nekatere najpogostejše očitke nasprotnikov zakona o drugem tiru in med drugim ovrgla primerjavo gradnje drugega tira z gradnjo projekta Teš 6.

"Drugega tira res ni mogoče primerjati s Teš 6, kjer se je gradilo malodane na pamet, izbiralo izvajalce brez vsakršnega razpisa in izvajalo aktivnosti brez slehernega nadzora," je opozorila. Ob tem je dodala, da bo pri drugem tiru izvajalec gradnje izbran na mednarodnem razpisu, ki predvideva tudi nadzor gradnje s strani Evropske komisije.

Zorčič je medtem projekt opisal z nogometnim žargonom in poudaril, da nas drugi tir vrača v prvo ligo razvojno naravnanih evropskih držav. "Kvalifikacije zanjo so bile, če vprašate tiste, ki drugi tir najbolj potrebujejo, nerazumno predolge, morebitnih ponovitev pa ne potrebuje nihče, razen očitno tisti, ki bi radi videli Slovenijo na stranskem tiru evropskega razvoja," je dejal.

Opozoril je tudi na posledice morebitne zavrnitve zakona o drugem tiru na referendumu in pojasnil, da bo že pridobljenih 44 milijonov evrov, ki jih je Slovenija dobila na tretjem razpisu Instrumenta za povezovanje Evrope, morala takoj vrniti.

SMC se bo v kampanji osredotočal na neposreden stik z volivci, pri čemer bodo intenzivno sodelovali zlasti lokalni odbori. Po besedah vodje strankine referendumske kampanje Iztoka Štefaniča bo oglaševanje osredotočeno na eno od poglavitnih prednosti drugega tira za splošno javnost, to je razbremenitev najbolj obremenjenih avtocestnih odsekov.