Daniil Kvjat se je po sezoni premora vrnil v karavano formule ena. Foto: Reuters

Kvjat je po Vitaliju Petrovu postal drugi ruski dirkač v kraljici motošporta, ko je leta 2014 sedel v toro rosso. Sezono je odlično začel, na prvih petih tekmah je trikrat osvojil točke za svetovno prvenstvo, na naslednjih petih pa je kar štirikrat odstopil. Vseeno je storil dovolj, da si je leta 2015 prislužil sedež pri Red Bullu.

Težko si je razlagati, zakaj je Gasly dirkal tako slabo. Če bo Kvjat nadaljeval predstave, kakršno je prikazal v Melbournu, si lahko obetamo napredovanje v moštvo Red Bull. Seveda se zavedam, da so tovrstna ugibanja preuranjenja, a za zdaj mu dobro kaže.

Mihail Alešin

Menjava Kvjat-Verstappen obrodila sadove
Tistega leta je na Hungaroringu osvojil odlično drugo mesto, kar je do danes še vedno njegova najboljša uvrstitev v elitnem razredu motošporta. Svetovno prvenstvo je sklenil na sedmem mestu, veliko si je obetal od sezone 2016, v kateri pa je nato storil ogromno napak. Po dveh velikih napakah pri zaviranju, po katerih je uničil dirko za VN Rusije Sebastianu Vettlu, mu je pri Red Bullu odbila še zadnja ura. Moštvo se je odločilo za menjavo, Rusa je poslalo v Toro Rosso, iz italijanskega moštva pa je pripeljalo Maxa Verstappna. Odločitev, ki se je izkazala za zadetek v polno, saj je že na naslednji dirki Nizozemec zmagal na dirki za VN Španije v Barceloni.

Kvjat je sezono sklenil na 14. mestu, obdržal je sedež pri Toru Rossu, a v letu 2017 še vedno storil veliko napak, ekipa se ga je dokončno rešila po odstopu v Singapurju.

Kvjat je dokončno izgubil mesto pri Red Bullu na dirki za VN Rusije 2016 v Sočiju. Tedaj je že na uvodu ruske preizkušnje dvakrat trčil v ferrari Sebastiana Vettla, ki je dirko sklenil v zaščitni ogradi. Nemec, štirikratni svetovni prvak v formuli ena, je nemudoma stopil do vodje moštva Red Bull Christiana Hornerja in se z njim na štiri oči pomenil o Rusu, ki je kmalu zatem nazadoval v Red Bullovo sestrsko moštvo, Toro Rosso. Foto: EPA

V Avstralijii se je izkazal z 10. mestom
Ko je že kazalo, da je Kvjatove kariere v formuli ena konec, je odjeknila novica, da si je za sezono 2019 znova zagotovil dirkaški sedež pri Toru Rossu. Dirkač iz Ufe je na uvodni dirki letošnje sezone v Melbournu nase opozoril z odlično predstavo. Sicer je enkrat storil veliko napako in zavil s steze v peščeno izletno območje, a osvojil je 10. mesto, s tem pa tudi zadnjo točko za svetovno prvenstvo. Na drugi strani je Red Bullov dirkač Pierre Gasly razočaral, bil je šele 11., zato obstaja možnost, da bi ga Kvjat v nadaljevanju sezone, če se Francoz ne izkaže, utegnil zamenjati.

Medtem ko je nizozemski dirkač Max Verstappen osvojil tretje mesto in je bil svetovnemu prvaku Lewisu Hamiltonu na uvodni dirki sezone v Albert Parku povsem za petami, je njegov moštveni kolega Pierre Gasly vozil v ozadju in ostal brez točke. Francoz zdaj komaj čaka na naslednjo priložnost za dokazovanje, dirko za VN Bahrajna v Manami, ki je na sporedu prihodnji konec tedna. Foto: Reuters

Alešin: Toro Rosso ni Red Bull ali Ferrari
Med tistimi, ki je prepričan, da se to utegne zgoditi, je ruski dirkač Mihail Alešin, ki tekmuje v Le Mansu in svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu, leta 2011 mu je skoraj supel preboj v formulo ena. "Težko si je razlagati, zakaj je Gasly dirkal tako slabo. Če bo Kvjat nadaljeval predstave, kakršno je prikazal v Melbournu, si lahko obetamo napredovanje v moštvo Red Bull. Seveda se zavedam, da so tovrstna ugibanja preuranjenja, a za zdaj mu dobro kaže," je za ruski Sportbox povedal Alešin, ki od torov rossov letos ne pričakuje kakšnih vidnejših rezultatov. "Dvomim, da bosta tora rossa dosegla kaj višja mesta, kot na uvodni dirki. Toro Rosso pač ni Red Bull ali Ferrari. Vseeno pa lahko s pravimi nadgradnjami in brez tehničnih težav osvaja točke z uvrstitvijo med najboljših deset," je dodal.

Verstappen do krstne zmage v Barceloni že na svoji prvi dirki v Red Bullovem dirkalniku.