Pop-up paviljon Slovenije v danski prestolnici. Foto: STO
Pop-up paviljon Slovenije v danski prestolnici. Foto: STO

Pop-up paviljon na Sankt Annae Pladsu v danski prestolnici, ki bo odprt danes in v petek, predstavlja Slovenijo kot odlično izbiro za doživetja na prostem. Obenem obiskovalce spomni, da se lahko naša država pohvali z največjimi kolesarskimi imeni na svetu, kot sta Tadej Pogačar in Primož Roglič, so pojasnili na Slovenski turistični organizaciji (STO). Ta je paviljon pripravila skupaj s slovenskim veleposlaništvom v tem danskem mestu.

STO je ob tej priložnosti zagnala tudi navijaško kampanjo Cycling fans of Slovenia, v kateri spodbuja domače in tuje navijače slovenskih kolesarjev k ustvarjanju virtualnega navijaškega vala.

S fotografijami in videoposnetki kolesarskih doživetij po Sloveniji in z uporabo virtualnih navijaških rekvizitov želi prek družbenih omrežij poslati slovenskim kolesarjem verigo dobrih želja za odlične nastope na francoski pentlji.

"Kolesarjenje je eden ključnih produktov slovenskega turizma z dolgoletno tradicijo. STO sodeluje pri številnih kolesarskih prireditvah po Sloveniji, med njimi je tudi dirka Po Sloveniji, ki je prinesla nov navijaški mejnik in se postavila ob bok najbolj obiskanim športnim prireditvam v Sloveniji. Že več let sta Primož Roglič in Tadej Pogačar ambasadorja slovenskega turizma," je med drugim poudarila direktorica STO-ja Maja Pak.

"Zato smo za vrhunec poletne kolesarske sezone v STO-ju pripravili navijaško kampanjo Cycling fans of Slovenia, s katero bomo povezali navijače slovenskih kolesarjev doma in po svetu ter z virtualnim navijaškim valom pomagali, da bodo naši kolesarji še bolj motivirani za zahtevne preizkušnje na Dirki po Franciji. S tem bomo še dodatno nagovorili ljubitelje kolesarjenja in opozorili na Slovenijo kot destinacijo za odličen aktivni oddih," je dodala v sporočilu za javnost.

K sodelovanju na STO-ju vabijo vse turistične destinacije, ki razvijajo zeleni turizem in kjer bodo številni kolesarski navdušenci med Tour de France preživljali poletne počitnice, prav tako pa tudi kolesarske klube v Sloveniji in tujini ter druge deležnike s področja kolesarskega turizma.

STO je med številnimi dejavnostmi ustvaril tudi poseben motivacijski video Tadej Pogačar training for Tour de France 2022 in Slovenia, ki si ga je na družbenih omrežjih ogledalo že več kot 200.000 uporabnikov.

Oba slovenska aduta za zmago v Franciji sta se pomerila tudi v posebnem kvizu o Sloveniji Tadej Pogačar x Primož Roglič: The Ultimate Slovenian Quiz Challenge.

V času celotnega trajanja dirke Tour de France bo STO na Twitterju v partnerstvu z organizatorjem dirke A.S.O. v njihovih objavah promoviral Slovenijo in njene kolesarske ase, oglaševal bo tudi na Youtubu.