Foto: Reuters
Foto: Reuters

Potem ko je nekdanji dirkač Michael Andretti pred mesecem dni sporočil, da se namerava s svojo ameriško ekipo in ob podpori koncerna General Motors, ki bi v tekmovanje vstopil z znamko avtomobilov Cadillac, pridružiti formuli ena, se zdaj možnosti sodelovanja odpirajo še drugim.

Zdajšnje ekipe formule ena sicer nad zamislijo niso navdušene, poroča DPA. Razlog je preprost, saj bi marketinški tržni delež, ki si ga zdaj razdeli deset ekip, z vsakim novincem postal sorazmerno manjši. A projekt podpira FIA. Zato so sprožili proces, v katerem se bodo lahko ekipe iz drugih razredov avtomobilskega športa prijavile tudi za formulo ena. Kot je pojasnil predsednik zveze Mohamed Ben Sulajem, je zanimanje kandidatov nov dokaz, da je kraljica motošporta priljubljena in da lahko raste.

Moštva bodo morala v prijavi navesti tehnične zmožnosti in ustrezno število sodelavcev, prav tako pa bodo morali kandidati predložiti načrt, kako bodo finančno "pokrili" delovanje v formuli ena. Kot sodoben pogoj sodelovanja pa FIO zanima tudi, kako bodo morebitna nova moštva v karavani do leta 2030 spoprijeli s trajnostnimi vidiki in prispevali k zmanjšanju ogljičnega odtisa. Zadnjo besedo pri morebitni širitvi imata sicer oba partnerja, FIA in predstavniki vodstva oziroma podjetja Liberty Media, ki lastniško vodi tekmovanje.