Klemen Klemen se je na oder vrnil v stilu - s premišljeno zgodbo in bogato scenografijo. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler
Klemen Klemen se je na oder vrnil v stilu - s premišljeno zgodbo in bogato scenografijo. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler
Med njegovim koncertom so obiskovalci lahko spremljali posebej za to priložnost narejeno anketo Jureta Longyke, v kateri so se zvrstili številni znani in manj znani obrazi. Med drugim je Klemnu izrazil podporo tudi Jure Košir, s katerim je deloval skupaj v Pasjem Kartelu. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler
Kino Šiška je z nastopom Klemna Klemna tudi proslavil svojo drugo obletnico delovanja. Poleg raperjevega koncerta so na pročelju občinske stavbe pripravili razstavo. Vse zbrane je najprej pozdravil stari znanec Kina Šiške - samooklicani Bosanski psiho - Damir Avdić, ki je s svojo kitaro poskrbel za krajšo punkovsko uverturo. Poleg njega so zbrane zabavali tudi plesalci skupine En Knap. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler
Raperja, ki je pripravil pravi spektakel, so v Kino Šiška prinesli v krsti. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler
Okoli 800 Klemnovih oboževalcev se je na dvorišču Kina Šiške zgrinjalo že pred deveto uro zvečer. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler

"Zbudu sem se, ko je radio igrau. Ura je devet in počas' sem ustal," so rime "vstalega" trnovskega raperja Klemna Klemna, ki so po desetletju in letu dodatnega čakanja zaradi njegove nesrečne nezgode, zaradi katere se je znašel v komi, nekaj minut po deveti uri zvečer nedaleč od svojega domačega Trnovega - v Šiški, med zvestimi privrženci obudile spomin na spečo prikazen albuma Trnow stajl. S proslavitvijo izida albuma pa je vstal tudi veliki Trnowčan. Dobesedno. In v stilu.

Okoli 800 ljudi se je sinoči okrog devete ure zvečer po besedah organizatorjev zbralo na dvorišču Kina Šiške, ki je z njegovim koncertom (razstave na pročelju občinske stavbe, krajšim nastopom Damirja Avdića in plesne skupine En Knap pred "rapseanso" v Šiški) tudi proslavila svojo drugo obletnico delovanja.
"Koncert razprodan"
Tisti, ki so optimistično pričakovali, da bodo lahko zadnje minute pred njegovega koncertom prišli do močno zaželene vstopnice, so ob prihodu na blagajno naleteli na kruto resničnost oziroma bel list, na katerem je (že ves teden) pisalo: "Koncert Klemna Klemna razprodan."
A tudi tisti, ki so ostali pred vrati, so dobili odmerek vrnitve Klemna Klemna, potem ko so se zaslišale žalostinke, ki so jih odigrale trobente. Začel se je mrtvaški sprevod.

Lesena krsta je pristala v preddverju katedrale Kina Šiške. Nihče se ni želel posloviti od nje, prav nasprotno, vsak je želel biti kar se da blizu nje. Krsta se je odprla. Iz nje pa je vstal Klemen Klemen, v počasnem gibanju odrepal Jest sm umrl in naznanil, da to ne bo le nastop, ampak spektakel, kakršnega slovenski rap še ni videl.
Ali karikirano, če je N'Toko v tem trenutku Adele, je Klemen Klemen z včerajšnjim nastopom postal Lady Gaga (spomnimo se njenega prihoda na Grammyje v jajcu).

Premišljen in dovršen dveurni nastop
V dvorani se je na velikem platnu začela predvajati ulična anketa radijskega novinarja Jureta Longyke, naslovljena Trnow TV. Znani in manj znani obrazi v njej so povezovali vsebinsko raznolike dele Klemnovega koncerta in predvsem predstavljale avdio-vizualno kuliso med čakanjem na vrnitve raperja na oder - v njegovih novih oblačilih, seveda.
Klemen Klemen je svoj nastop koval več mesecev in se na oder Kina Šiške vrnil oborožen tako s premišljeno kostumografijo kot scenografijo. Videli smo ga v pajacu, v detektivskem plašču, stereotipnem "baggy" stilu Public Enemyja, obkroženega z megalomanskimi džointi, zavojčki lističev za kajenje, policisti ... in večino časa v družbi spremljevalne skupine Playbackers.

Nikoli sam - vedno v družbi, ki so jo dodatno obogatili njegovi stanovski kolegi. Na odru Kina Šiške smo tako lahko videli njegovega trnovskega tovariša Satana, iz Nove Gorice je pomoč pri skladbi Za vse tiste prišel King, pri Sanjah mu je pomagal Ballau. Za mešalno mizo pa je stal DJ SSF.

Ne, to ni bil večer posnetih matric. Niti ne obujanja spominov na njegove skladbe, nekatere narejene s sampli, druge priredbe ameriških rap komadov (ki jih lahko poslušamo na njegovem 11 let starem albumu Trnow stajl).
To je bila nadgradnja, ki je nahranila vse lačne njegovih rapklasik, ki so mahali z rokami in dihali z njegovimi rimami, tako da je lahko obiskovalec na sredini njegovega dveurnega spektakla z bežnim pogledom na njegovov Facebookov profil lahko zasledil statuse: "Bojim se trenutka, ko bo začel rapati Keš pi***."

Stare uspešnice obujene ob živi spremljavi
Za mnoge je ta trenutek prišel prehitro. In res, ko je violina naznanila uvod, je Klemen požel še večji odziv, kot ga je med na primer skladbami Komad za lubice, Trnow I/The Neralić Story, Baraba, Šnopc, Komad za lubice, Terapija, Leta 1600 ...

Otročje enostavna rima in lirika z izvirno duhovitostjo ter fantastično povezavo je tako vrnila raperja na mesto, s katerega ni nikoli odšel. Vse to je nadgradil njegov hripav, nizki glas ter počasnejši - na trenutke nenavadni "flow", kakršnega je poslušalec vajen s plošč Ol' Dirty Bastarda - v njegovih zabavnih izpovedih. Feniks se je dvignil iz pepela. Kakšen bo njegov nadaljnji let, pa bomo izvedeli, ko se bo vrnil iz studia, kjer že pripravlja material za novi album.