Barbike vedno bolj različne. Foto: Reuters
Barbike vedno bolj različne. Foto: Reuters

Pandemija novega koronavirusa je tudi številne predele v Združenih državah Amerike prisilila, da se je pouk iz učilnic prenesel na splet. Starši pa so se v želji, da otroci dolgčasa ne bi preganjali le v družbi tehnologije, spomnili na igrače in igre. To je povzročilo velik skok pri njihovi prodaji v trgovinah, kot so Walmart in Target.

V zadnjem četrtletju se je v podjetju Mattel, ki je ustanovilo znamke, kot sta Uno in Barbie, najbolj povečalo ravno povpraševanje po barbikah. Zato so trgovci hitro začeli obnavljati svoje zaloge barbik in drugih igrač, saj so te iz časov pred pandemijo že začele pohajati.

Mattel je moral v prejšnjih dveh četrtletjih letošnjega leta zaradi pandemije zapreti svoja vrata, zaradi česar je izgubil več sto milijonov dolarjev. V tretjem četrtletju pa se je prodaja nepričakovano povečala za kar 10 odstotkov, to pa je največji porast pri tem podjetju v zadnjem desetletju.

Zanimanje in prodaja naj bi v prazničnem času še naraščala

V prihajajočem četrtletju, ki bo predvsem praznično obarvano, pričakujejo, da se bosta povpraševanje in prodaja še povečala. Predvsem pri premožnejših družinah si raziskovalno podjetje NPD obeta, da bodo denar, ki ga zaradi odpovedanih počitnic niso porabile, namenile igračam, poroča CNBC.

Ynon Kreiz, direktor podjetja Mattel, pričakuje, da bodo med najbolje prodajanimi izdelki v prihodnjem četrtletju hišice in modne lutke. Zaradi vse večjega zanimanja pa je opozoril tudi na morebitne spremembe zalog. "Nismo prepričani, da bomo lahko ugodili povečanju potrošniškega povpraševanja," je dejal.

Z večjo prodajo punčk Barbie je podjetje zaslužilo okoli 449 milijonov evrov (okoli 532 milijonov ameriških dolarjev), kar zaznamuje najuspešnejše obdobje od leta 2003. Uspeh Kreiz pripisuje predvsem večji raznolikosti lutk, ki so z različnimi barvami polti in oblikami teles postale bolj vključujoče, tako pa so dosegli tudi več kupcev. "Povpraševanje po barbikah je naraslo za kar 50 odstotkov," je še povedal Kreiz in dodal, da je to dokaz moči znamke.