Bradshaw je nad japonskim pristopom navdušen, saj aplikacija vsebino predstavi na dva različna načina - odvisno od uporabnika, kar je, še dodaja, nekaj, o čemer so že dolgo razpravljali, rešitve pa ni našel še nihče. Foto: YouTube
Bradshaw je nad japonskim pristopom navdušen, saj aplikacija vsebino predstavi na dva različna načina - odvisno od uporabnika, kar je, še dodaja, nekaj, o čemer so že dolgo razpravljali, rešitve pa ni našel še nihče. Foto: YouTube

Eden največjih tokijskih časnikov The Tokyo Shimbun je skupaj z oglaševalsko družbo Dentsu in družbo AR News ustvaril aplikacijo, ki otrokom omogoča, da nad časnikom podržijo svoj pametni telefon, aplikacija pa jim besedilo "prevede" v njim razumljiv jezik, obogaten s slikovnim materialom in interaktivnimi figurami, ki otrokom približajo resne teme.
V promocijskem videu, poroča BBC, oglaševalska družba suvereno trdi, da lahko njihova nova aplikacija "ustvari prihodnost za stari, časopisni medij". "Časopisi niso narejeni za otroke. A če bi te otroci lahko brali, bi to pripomoglo k boljši komunikaciji v družini in otrokovemu izobraževanju," trdijo ustvarjalci aplikacije.

Demonstracijski video nato pokaže očeta, kako na mizo položi časopis, otrok pa se prek člankov "sprehodi" s svojim pametnim telefonom. Namesto dolgoveznih stavkov aplikacija otroku pokaže like iz risank, ki animirajo pojasnjujejo problematizirano tematiko, poleg tega pa otrokovo pozornost usmerijo na ključne besede prispevka. V oglaševalskem podjetju so prepričani, da njihova edinstvena aplikacija otrokom približa sicer zahtevne prispevke in težke, a pomembne družbeno-politične teme, kot so sociala, ekonomija in politika. "Te tako postanejo za otroke zanimive," trdijo ustvarjalci. Tako postane časopis medij, ki ga berejo tako otroci kot njihovi starši, poleg tega pa se mlajši še izobražujejo.

Britanec Paul Bradshaw, sicer univerzitetni profesor, ki se ukvarja z novimi tehnologijami in novinarstvom, je nad japonskim pristopom navdušen, saj aplikacija vsebino predstavi na dva različna načina - odvisno od uporabnika, kar je, še dodaja, nekaj, o čemer so že dolgo razpravljali, rešitve pa ni našel še nihče.

"V bistvu gre za dve različici iste vsebine - tiste za odrasle in tiste za otroke. In to ima ogromen potencial, poleg tega pa nagovarja tudi mlade bralce," je pojasnil za BBC. Vprašanje pa je, poudarja, ali bodo otroke sploh zanimale iste vsebine kot odrasle.