Odslej bo ime Kalašnikov pomenilo več kot samo orožje. Foto: Reuters
Odslej bo ime Kalašnikov pomenilo več kot samo orožje. Foto: Reuters

Do konca leta 2016 nameravajo odpreti več kot 60 prodajaln po celotni Rusiji, ki bodo poleg orožja prodajale tudi izdelke modne znamke Kalašnikov.

Direktor trženja, Vladimir Dmitrijev, je dejal, da so v najboljših časih v Evropi in ZDA prodali več kot 70 odstotkov izdelanega lovskega in športnega orožja. Po daljšem preučevanju marketinških strategij pa se zdaj želijo osredotočiti na to, kar si želijo domače stranke.

Modna linija naj bi po besedah svetovalca za trženje Nikolaja Grigorjeva močno povečala ruski patriotizem. Imena modnega oblikovalca za kolekcijo pa za zdaj še niso razkrili, poročata BBC in RT.

"Prodaja oblačil znamkam, kot sta Caterpillar in Ferrari, prinese več kot 10 odstotkov letnega zaslužka," je dodal Dmitrijev. "Kalašnikov je svetovno znano ime, zato imamo ogromno razlogov, da verjamemo v uspeh."