Najdejavneje nove partnerje iščejo uporabniki in uporabnice med 20. in 30. letom starosti, pri čemer so moški v povprečju 1,5-krat dejavnejši od žensk. Foto: EPA
Najdejavneje nove partnerje iščejo uporabniki in uporabnice med 20. in 30. letom starosti, pri čemer so moški v povprečju 1,5-krat dejavnejši od žensk. Foto: EPA

Na spletnem mestu NajdiLjubezen, ki združuje več kot 30.000 uporabnikov, so namreč opravili raziskavo o vedenju uporabnikov, ki ljubezen in nova poznanstva iščejo prek spleta.

Za prvo komunikacijo večina uporabi pomežike, ki jih omogoča spletna stran, ti pa nato prerastejo v izmenjavo sporočil.

Objavljene fotografije prinesejo sedemkrat več sporočil
Uporabniki in uporabnice spoznavnega portala najprej preverijo sam profil morebitnih novih znancev in znank ter njihove fotografije. Te odigrajo pomembno vlogo, saj je raziskava pokazala, da tisti z objavljenimi fotografijami prejmejo kar 7,2-krat več sporočil kot tisti brez fotografij, uporabniki si tako vse bolj prizadevajo za objavo nenavadnih ali pa neponovljivih fotografij, saj so te za nasprotni spol privlačnejše.

Največ klikov za višji osebni dohodek
Medtem ko ženske zanima dohodek partnerja, moške ne. Uporabnice portala so namreč največ klikov namenile uporabnikom, ki imajo v profilu naveden višji osebni dohodek - najvišji osebni dohodek pa je izjema, saj uporabnic bodisi ne zanimajo takšni profili bodisi menijo, da je uporabnik neiskren pri navajanju tega podatka. V nasprotju z ženskami pa so moški zanimanje za predstavnice nežnejšega spola razporedili povsem enakomerno, ne glede na podatek o njihovem osebnem dohodku.

Moški so dejavnejši iskalci
Po navedbah portala se za uporabo spletnih zmenkarij poleg tradicionalno mlajše populacije odloča vse več starejših uporabnikov in uporabnic - povprečna starost obeh spolov pa je med registriranimi uporabniki višja od 30 let. Najvišje število samskih uporabnikov in uporabnic je v starostni skupini med 25 in 40 let. Najdejavneje pa nove partnerje iščejo uporabniki in uporabnice med 20. in 30. letom starosti, pri čemer so moški v povprečju 1,5-krat dejavnejši od žensk.

Kot so še zapisali v sporočilu za javnost, so vsi v analizo vključeni podatki v celoti anonimni. Vpogled v vsebino sporočil ni mogoč, zato analiza temelji predvsem na spremljanju splošnih dejavnikov, kot sta število izmenjanih sporočil, iskanje skupnih točk med najpogosteje obiskanimi profili in podobno, je poročala Slovenska tiskovna agencija.