Severno Korejo obišče le malo turistov. Foto: Reuters
Severno Korejo obišče le malo turistov. Foto: Reuters

Collings je bil soustanovitelj in direktor potovalne agencije Young Pioneer Tours (YPT), ki predvsem mladim popotnikom ponuja priložnost za obisk te komunistične države po dostopni ceni. Podjetje je imelo zaradi svoje usmeritve velik vpliv na razvoj turizma v Severni Koreji, piše BBC.

"Troy je postavil na noge agencijo, ki se je razvila v eno vodilnih turističnih podjetij za to državo. Izgubili smo vizionarja in pravega pionirja v turistični industriji," so sporočili iz YPT-ja.

Collings je podjetje skupaj z Garethom Johnsonom ustanovil leta 2008. V nekem intervjuju je dejal, da ga je Severna Koreja začela zanimati, ko si je leta 2004 ogledal dokumentarni film o severnokorejski gimnastiki. Ko je državo prvič obiskal, pa je na lastne oči videl, kako močno bi razvoj turizma lahko pomagal prebivalcem in prispeval k splošnemu razvoju države. Na podlagi osebnih stikov in poznanstev, ki jih je oblikoval v Pjongjangu, je začel v to azijsko državo voziti turistične skupine za približno polovico nižjo ceno, kot so to ponujali drugi.

Turistični vodnik za Severno Korejo. Foto: Reuters
Turistični vodnik za Severno Korejo. Foto: Reuters

YPT še naprej ponuja različne programe obiska Severne Koreje, od ogleda prestolnice Pjongjang do obiskov podeželja. Ves čas jih sicer spremlja tudi severnokorejski vodnik, nihče pa ne sme nikoli zaviti po svoje.

Agencija se je pred kratkim usmerila tudi v druge turistično nerazvite destinacije, kot so Belorusija, Černobil in Vzhodni Timor.

Koliko tujcev letno obišče Severno Korejo, ni znano, ocene se gibljejo okoli številke 100.000. Velika večina med njimi so Kitajci, drugih državljanov je le med 8.000 in 10.000 na leto.