Za izvirno oglaševalsko kampanjo stoji agencija KesselsKramer. Foto:
Za izvirno oglaševalsko kampanjo stoji agencija KesselsKramer. Foto:
Ekološki hotel.

Je pa res, da goste, dovolj pogumne, da plačajo za rjavečo posteljo v Hans Brinkerju, več kot dovolj jasno opozorijo na dvomljive standarde higiene in stenice. Hotel se namreč ponaša z enim najbolj iskrenih tržnih pristopov, kar smo jih kdaj videli v tem sektorju.

Na spletni strani Hans Brinkerja potencialne goste tako vabijo opisi "betonskega dvorišča", ki sonca praktično ne vidi, grafitov o spolnih preferencah in "vrati, ki se zaklepajo". Tudi celotna oglaševalska kampanja je nadvse izvirna: plakati z neuglednimi podobami hotelskih prostorov so opremljeni z napisom: "Hans Brinker Budget Hotel. Ne more biti slabše. Ampak se bomo potrudili."

Uradno opozorilo:
Hans Brinker Budget Hotel res ponuja poceni namestitev v Amsterdamu, a "poceni" v primerjavi z drugimi v sektorju, ne pa tudi "dobro", "prijetno" ali "higienično" nastanitev. Tisti, ki želijo biti nastanjeni v Hans Brinker Budget Hotelu v Amsterdamu, naj to storijo na lastno tveganje, hotel pa ne bo prevzel odgovornosti za zastrupitev s hrano, živčne zlome, neozdravljive bolezni, izgubo okončin, zastrupitev s sevanjem in za določene bolezni, povezane z 18. stoletjem, kot je kuga.

Pa to še niso najhujši oglasi - goste tako mamijo tudi s povečanimi podobami mikroskopskih pošasti, umazane posteljnine in preprog, umazanih s cigaretnim pepelom, spletna stran hotela pa se ponaša s stopnjo udobja, "ki se lahko primerja z zaporom minimalne varnosti".

"Do okolja prijazni"
Ena serija oglasov je namenjena "zeleni" plati hotela - tako radi poudarijo, kako so "do okolja prijazni", ker umivalniki služijo kot kabine za prhanje, stopnice kot dvigalo, zavese pa kot brisače.

V času gospodarske krize, ko je za hotelirje najhujša nočna mora negativna ocena na popotniških spletnih straneh, kakršna je TripAdvisor, pa, začuda, Hans Brinkerju posel cveti.
V zadnjih letih so prav samoironični oglasi agencije KesselsKramer zaigrali na pravo struno hotelske ciljne publike - popotniki z nahrbtniki, ki jim uspe videti smešno plat, so pripravljeni plačati 25 evrov za "najslabšo sobo na svetu".

Ocene hotela so mešane. Tako nekateri vidijo svetlo plat Hans Brinkerja, češ da ima "fantastično lokacijo", medtem ko ga spet drugi primerjajo z zaporom in skrušeni priznavajo, da "je bila na žalost večina ocen popolnoma resničnih".