Na 85,8 odstotka prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund. Foto: Pixabay
Na 85,8 odstotka prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund. Foto: Pixabay

Furs bo na telefonski številki 08 200 1005 na klice odslej odgovarjal od ponedeljka do četrtka med 8. in 15. uro, ob sredah med 7. in 17. uro in ob petkih med 8. in 13. uro. Ob koncih tedna in praznikih je tako delovanje klicnega centra BON prekinjeno.

Država je skupaj razdelila za 345 milijonov evrov turističnih bonov, ki jih je mogoče uporabiti od 19. junija do najpozneje 31. decembra. Boni so izdani samo v elektronski obliki, evidentirani so kot dobroimetje v Fursovem informacijskem sistemu eDavki. Uporabiti jih je mogoče v več delih in so prenosljivi med ožjimi družinskimi člani, porabo pa lahko vsak sam spremlja v mobilni aplikaciji eDavki.

Do zadnjega tedna v avgustu je pri ponudnikih turističnih namestitev bon delno ali v celoti unovčilo 511.554 upravičencev, to je 25 odstotkov vseh upravičencev. Unovčenih je bilo za 69,8 milijona evrov bonov, kar je 19,6 odstotka celotne vrednosti.

Furs sicer informacije o turističnih bonih ponuja na spletni strani, kjer so navedli tudi nekaj najpogostejših vprašanj. Ta so se navezovala predvsem na prenosljivost bonov in možnost izplačila.