K delitvi trenutkov so povabili tri ciljne skupine. Foto: BoBo
K delitvi trenutkov so povabili tri ciljne skupine. Foto: BoBo
Blejsko jezero
Ključni del celotne kampanje predstavlja uporaba ključnika #ifeelsLOVEnia. Foto: BoBo
Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Ključni del celotne kampanje predstavlja uporaba ključnika #ifeelsLOVEnia ob deljenju posnetkov doživetij na družbenih omrežjih. "Naš cilj je promocija Slovenije na domačem in tujih trgih. Radi bi zbrali dva milijona priporočil za oglede in doživetja," je pojasnila direktorica STO-ja Maja Pak.

Turisti tako gostoljubnost in svoje vtise ter doživetja na destinaciji shranjujejo s pomočjo različnih digitalnih naprav, najlepše pa navadno delijo ravno na družbenih omrežjih. Da bi dosegli čim večji promocijski učinek, STO uporabnike družbenih omrežij vabi, da z omembo ključnika delijo fotografije ali videoposnetke svojih doživetij.

Izbrali tri ciljne skupine
Posebej v ta namen so pripravili posebne nalepke – in sicer značilne zelene srčke, s katerimi želijo širiti sporočilo zelene butične Slovenije. Srčki so namenjeni gostom turistično-informacijskih centrov in hotelov za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, v kateri dejavno deluje tudi slovensko turistično gospodarstvo.

Za začetek kampanje so k delitvi posebnega ključnika povabili tri glavne ciljne skupine. Prva ciljna skupina zajema slovensko turistično gospodarstvo in druge poslovne deležnike slovenskega turizma, lokalne turistične organizacije in turistične informacijske centre. Ti bi tako domače kot tuje goste spodbudili k delitvi s tem, da za namen promocije svoje ponudbe ali destinacije dodajo še lasten značilni ključnik oziroma značko.

Drugo ciljno skupino predstavljajo zaposleni v slovenski turistični panogi, tretjo pa prebivalci Slovenije, ki bodo kot lokalni ambasadorji na družbenih omrežjih delili svoj najljubši skriti kotiček Slovenije.

Vse tri ciljne skupine bodo tako skupaj poskrbele za številne delitve ključne besede in s tem širile sporočilo o zeleni, aktivni in zdravi Sloveniji kot edinstveni destinaciji za petzvezdična doživetja. Glavni cilj je pridobiti dva milijona posnetkov pristnih in izvirnih doživetij.

Pakova dodaja, da s kampanjo odgovarjajo tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v visoki sezoni, saj bodo turiste lahko preusmerjali tudi na manj znane, pogosto pa še privlačnejše destinacije.

Slovenska turistična organizacija bo vsak teden izbrala tri najboljše objave in jih nagradila, po koncu – na začetku septembra – pa bo avtor najboljše za nagrado prejel petdnevni paket za par ali družino v Glamping Olimia Adria Village.

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo