Plakat je nekoga spodbudil k drzni potegavščini. Ali pa se je le doma poigral z računalniško miško? Foto: Jutarnji list
Plakat je nekoga spodbudil k drzni potegavščini. Ali pa se je le doma poigral z računalniško miško? Foto: Jutarnji list

V Srbiji je večina najprometnejših cest preplavljena z velimi plakati neke srbske turistične agencije, ki prebivalce pozivajo, naj se odpravijo proti Jadranu. Po geslu "Tako lepa, pa tako blizu" na Hrvaško Srbe zdaj vabijo z napisom "Počitnikujte tam, kjer so počitnikovali vaši starši" ("Letujte tamo gde su vam roditelji letovali").

Iz "letovali" v "ratovali"
Ta plakat pa je, kot kaže, nekoga navdihnil za drzno potegavščino - prvi dve črki v besedi so nepridipravi zamenjali in dobili besedo "ratovali" - tako geslo pomeni "Počitnikujte tam, kjer so se vojskovali vaši starši".

Seveda je fotografija hitro postala prava uspešnica na socialnih omrežjih. Še vedno pa ni popolnoma jasno, ali je kdo resnično "oskrunil" plakate ali se je s fotografijo plakata poigral s pomočjo računalnikške miške. Kakor koli že, šala gotovo ni ugodno vplivala na tržna prizadevanja hrvaškega turističnega ministra Damirja Bajsa in njegovih sodelavcev, ugotavljajo hrvaški mediji.

Naj spomnimo, zakaj so hrvaški turistični plakati v Srbiji že razburjali: pred meseci je Hrvaška z oglasi, v katerih se ponaša kot država s 1.244 otoki, ujezila nekatere srbske medije, ki niso spregledali, da je 1244 številka resolucije Združenih narodov o Kosovu. Hrvaška turistična skupnost je takrat zanikala, da bi šlo pri njeni oglaševalski kampanji za kakršno koli politično namigovanje.