Plaže niso vselej dosegle pričakovanj. Foto: EPA
Plaže niso vselej dosegle pričakovanj. Foto: EPA
Črna lista turističnih agencij

ZPS je omenjene podatke pridobil na podlagi vprašalnika, na katerega je odgovorilo 97 potrošnikov. Pri tem nekatere pritožbe kupcev zoper agencije še zmeraj niso rešene. Vodja akcije Živa Drol Novak pa opozarja, da pritožba še ne pomeni, da agencija slabo posluje.
Kupce je tudi pozvala, naj v omenjeni akciji še sodelujejo.

Posameznih primerov sicer v ZPS niso obravnavali, temveč so jih posredovali direktno turističnim agencijam. Te so v petnajstih primerih dodale svoja pojasnila, v trinajstih pa ne, iz česar na Zvezi potrošnikov sklepajo, da se z napisanim strinjajo.

Kupci, ki so sodelovali v akciji, so največ potovali v Grčijo, na Malto, v Črno goro in Tunizijo. Motila jih je predvsem kakovost namestitve, hude pomanjkljivosti pri namestitvi (vlaga, plesen, nečistoča) slabe plaže in slabe storitve. Omenjali so tudi neprimeren odnos osebja in nedosegljivost predstavnikov turistične agencije. Pri potovanjih v Tunizijo so omenjali tudi gradbišča v neposredni bližini hotela, v Črni gori pa so se srečevali celo z popolnim pomanjkanjem vode v celem tednu.

S turističnimi agencijami sicer počitnikuje okoli 20 odstotkov Slovencev.

Črna lista turističnih agencij