Naravni pojav je postal del kulturne identitete Japonske. Foto: Reuters
Naravni pojav je postal del kulturne identitete Japonske. Foto: Reuters

Cvetenje češenj je lani na Japonsko privabilo skoraj pet milijonov turistov in tudi letos jih ne pričakujejo nič manj.

Zaradi temperature lahko v pojavu na začetku marca najprej uživajo na Okinavi, s toplejšim vremenom pa se fronta cvetenja češenj oz. sakura zensen pomika proti severu. Aprila običajno zacvetijo češnje v Tokiu, maja pa na severnem otoku Hokaido.

Turisti, ki na Japonsko odletijo zaradi opazovanja belih in rožnatih cvetov, pa med obiskom dežele vzhajajočega sonca zapravijo zajeten kupček denarja. Samo lani so turisti v času sakure po pisanju BBC-ja v državi pustili več kot tri milijarde evrov.

Brez piknika pod cvetočo češnjo ne gre

Cvetenje češenj je sicer tako za domačine kot turiste turiste velik dogodek, ki ga že več sto let praznujejo tako, da se množično zgrinjajo v parke, kjer pod cvetočimi drevesi prirejajo bučne zabave in piknike.

Na pomladni spektakel so pripravljene tudi številne restavracije in trgovine, ki se že pred cvetenjem založijo z najrazličnejšimi izdelki, povezanimi s češnjevimi cvetovi. Polne roke dela pa imajo tudi turistične agencije, ki organizirajo potovanja v tiste kraje in parke, kjer je japonskih češenj največ.