Slovenija je  zaradi Luke Dončića postala kot destinacija in znamka v Dallasu izjemno poznana. Foto: AP
Slovenija je zaradi Luke Dončića postala kot destinacija in znamka v Dallasu izjemno poznana. Foto: AP

Zvezdnik Dallasa je trenutno ena najbolj vročih blagovnih znamk v ZDA in tako se je Sloveniji odprla velika priložnost. V sklopu sodelovanja med uporabniki blagovne znamke I Feel Slovenia in Lukovega moštva, ki je dalo predlog za sodelovanje, bo znamka izpostavljena na skupaj 20 tekmah v letu 2020. Na desetih že v tej sezoni in na desetih jeseni. Prva, na kateri bodo oglasni panoji I Feel Slovenia po dvorani American Airlines Center, kjer domujejo Mavsi, bo že v torek, 21. januarja, ko v Dallas prihajajo Los Angeles Clippersi. Vrhunec bo v četrtek, 12. marca, ko se bodo Dončić in soigralci pomerili z Denverjem, katerega dres nosi Vlatko Čančar. Takrat bo v Dallasu večer I Feel Slovenia.

Nastopil je čas, da Slovenija samozavestno stopi na ameriški trg. Slovenija ima s prihodom Dončića v Dallas oziroma Teksas izjemno izhodišče za promocijo, saj jo tam že zdaj bolje poznajo kot drugod v ZDA. S predvidenimi aktivnostmi želimo povečati našo prepoznavnost, hkrati pa v gospodarsko močnem okolju Sloveniji ponuditi priložnost za nove poslovne vezi.

Tomaž Ambrožič

"Vrednost partnerstva ne presega 100.000 evrov, kar je izjemno ugodna ponudba, ki nam jo je Dallas predstavil. V Dallasu so zelo kooperativni. Vedo, kaj jim Luka prenaša. V klubu smo vsi deležni posebne pozornosti in upamo, da se bo partnerstvo še nadgradilo v prihodnje, da ne bo le v letu 2020, kot je od zdaj dogovorjeno," je povedal Tomaž Ambrožič, direktor Sport Media Focus, ki vodi projekt. Po njegovih besedah se Američani zavedajo tržnega potenciala, ki ga zaradi Dončićeve priljubljenosti predstavlja Slovenija.

Ob tem bodo potekale tudi dodatne dejavnosti za promocijo Slovenije, glavna bo poslovna konferenca Texas Feels Slovenia (Teksas čuti Slovenijo, op. a.), ki bo dan po tekmi z Denverjem. Namen konference je predstaviti Slovenijo potencialnim vlagateljem. Na konferenci se bo predstavilo tudi nekaj slovenskih podjetij. V partnerstvu za še večjo prepoznavnost znamke I Feel Slovenia sodelujejo še Urad vlade za komuniciranje, Slovenska turistična organizacija, Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije ter Turizem Ljubljana.

Kot pravi Ambrožič, ima Slovenija v Teksasu zaradi Luke izjemno izhodišče za promocijo: "Osnova v Teksasu že obstaja, s temi dejavnostmi pa se prepoznavnost lahko poveča z namenom, da bo v Slovenijo prišlo več ljudi iz Teksasa in da v gospodarsko močnem okolju Slovenija najde nove gospodarske partnerje." Teksas je sicer po BDP-ju deseto največje gospodarstvo na svetu.

"Partnerstvo s tako prepoznavnim klubom pomeni izjemno priložnost za predstavitev Slovenije. Luka je zelo prepoznaven na ameriškem trgu. Ljudje želijo informacije o njem in njegovi državi. Mi bomo pri tem pomagali. Na desetih domačih tekmah bomo oglaševali Slovenijo, na poslovni konferenci pa jo bomo predstavili medijem in poslovnim partnerjem," je dejala direktorica STO-ja Maja Pak in pristavila, da v zadnjih treh letih stalno raste odstotek ameriških turistov v Sloveniji. Velik potencial partnerstva so prepoznali tudi v domačem mestu Luke, Turizem Ljubljana namreč vse več sredstev namenja sodelovanju z ZDA.

Ena izmed dogovorjenih promocijskih potez bo oglas v uradni publikaciji All Star tekme Lige NBA, ki bo februarja v Chicagu. Oglas bo na isti strani kot Dončić. Sklenjen je tudi dogovor z znamko LD77 za sodelovanje pri promociji Slovenije. Tako bo Luka na družbenih omrežjih delil fotografije, posnetke in podatke o Sloveniji ter s tem še potrdil status ambasadorja Slovenija, njenega turizma in zdaj tudi gospodarstva.