Čez goré, raván ... sta dirkala ne zaman. Foto: Reuters
Čez goré, raván ... sta dirkala ne zaman. Foto: Reuters

Ob povečani pozornosti svetovne javnosti so na STO-ju prejšnji teden tudi okrepili dejavnosti promocije Slovenije kot dežele vrhunskih športnikov in kot odlične kolesarske destinacije za aktivni oddih.

"Na družbenih omrežjih smo navijali za naše kolesarske ase z objavami s ključnikom #ifeelslovenia, v posebnem videu smo s Primožem Rogličem povabili k odkrivanju Slovenije. Tuje medije smo z novičniki vabili k odkrivanju športnega srca Slovenije, slovenskim navijačem na dirki pa smo razdelili zastavice I Feel Slovenia," so našteli.

400 objav v tujih medijih

Še posebej odmeven pa je bil članek na temo Slovenije kot kolesarske velesile, ki so ga posredovali najuglednejšim tujim medijem. Dosegli so namreč več kot 400 objav v tujih medijih in s tem potencialno več kot 1,06 milijarde njihovih bralcev.

Članek Slovenijo opisuje kot "zelen kolesarski raj" v srcu Evrope, ki se ponaša z nekaterimi od najboljših svetovnih kolesarjev in najbolj raznolikih kolesarskih poti. Poudarja, da je naša država ena najbolj zelenih in najbolj zdravih na svetu, in predstavlja naziv Zelena in zdrava (Green & Safe).

"Ljubezen do športa je zapisana Slovencem v genih," so v STO-ju zapisali v tem članku.

Primož Roglič in Tadej Pogačar. Foto: Reuters
Primož Roglič in Tadej Pogačar. Foto: Reuters

Športniki kot eni najboljših ambasadorjev

Slovenija je športna velesila, njeni športniki pa eni najpristnejših in srčnih ambasadorjev države, so prepričani na STO-ju. To dokazuje tudi zanimanje za Slovenijo, ki ga je spodbudil velik uspeh Tadeja Pogačarja, Primoža Rogliča in preostalih slovenskih kolesarjev na Dirki po Franciji.

"O izrednem boju Pogačarja in Rogliča na etapah dirke, o športnih predstavah preostalih Slovencev na Touru, predvsem pa o prijateljstvu in srčnosti vseh naših kolesarjev so pisali najuglednejši tuji mediji. Pogačarju in Rogliču so čestitali znane osebnosti in vrhunski športniki," so našteli. Za ugled in prepoznavnost Slovenije in slovenskega športa je to neprecenljivega pomena, dodajajo.

Navijači konec tedna še v Imolo

V STO-ju so zelo zadovoljni tudi z dosegom novičnikov, ki pripovedujeta zgodbo o športnem srcu Slovenije in ju je STO poslal na več kot 67.000 naslovov tujih organizatorjev potovanj in turističnih agentov ter tuje široke javnosti. S Kolesarsko zvezo Slovenije se STO ob tem že dogovarja o sodelovanju pri promociji Slovenije na svetovnem prvenstvu v cestnem kolesarjenju v Italiji ta konec tedna.

Ne nazadnje pa so tudi uradni turistični profili na družbenih omrežjih te dni obarvani rumeno, ob ključniku #ifeelslovenia (čutim Slovenijo) pa se pojavlja še #ifeelyellow (čutim rumeno). Izjemoma so za to priložnost nacionalno in turistično znamko ter komunikacijska orodja spremenili v barvo, ki jo te dni nosi vsa Slovenija, so še pojasnili na STO-ju.