Neuradno so bile številke o potnikih letalske družbe VLM Airlines na obeh linijah precej skromne, saj naj bi v Split ter Dubrovnik in nazaj prepeljali le nekaj več kot 200 ljudi. Foto: BoBo
Neuradno so bile številke o potnikih letalske družbe VLM Airlines na obeh linijah precej skromne, saj naj bi v Split ter Dubrovnik in nazaj prepeljali le nekaj več kot 200 ljudi. Foto: BoBo
Letališče Maribor
Omenjeni liniji VLM Airlines mariborskemu letališču nista pomagali veliko pri rasti letos najnižjega prometa v zadnjih nekaj letih. Foto: BoBo

V letalski družbi, pod katero letalske storitve skupaj razvijata belgijska družba SHS Antwerp Aviation in slovenska družba VLM Airlines, števila potnikov na avgustovskih letih njihovega 50-sedežnega turbopropelerskega letala Fokker 50 ne želijo razkriti, saj naj bi to zanimalo tudi njihovo konkurenco. VLM Airlines je v manj kot mesecu dni v skladu z napovedmi ukinil "redne" letalske linije do omenjenih dalmatinskih mest.

"Kljub temu smo zelo veseli rezultatov obeh linij, predvsem ob upoštevanju, da smo prodajo kart začeli samo pet dni pred prvim poletom, ter glede na zelo kratko obdobje izvajanja poletov," je za STA dejal predstavnik VLM Airlines Yves Panneels in dodal, da so številne pozitivne odzive prejeli tako od potnikov kot turističnih agencij, kar je za njih velika spodbuda za naprej.

Neuradno so bile številke potnikov na obeh linijah precej skromne, saj naj bi v Split ter Dubrovnik in nazaj prepeljali le nekaj več kot 200 ljudi. S tem mariborskemu letališču niso veliko pomagali pri rasti letos najnižjega prometa v zadnjih nekaj letih. Do konca avgusta se številka ni približala niti 3.000 potnikom, čeprav je bil to najbolj prometni mesec, v katerem so prepeljali tretjino vseh potnikov v letošnjem letu. Največ je k temu prispeval mariborski nogometni klub z uspešno evropsko sezono, ki še ni končana.

Z organizatorji turističnih potovanj se medtem predstavniki VLM Airlines dogovarjajo za izvedbo naslednje poletne sezone 2018, zato so že napovedali bolj raznovrsten in pogostejši letalski promet. Trenutno še vedno pripravljajo zimski vozni red, ki naj bi ga začeli izvajati 29. oktobra, podrobnosti pa za zdaj še ne razkrivajo. Medtem njihova letala Fokker 50, ki letijo pod slovensko licenco AOC, letijo predvsem po naročilu, s čarterji ali za zasebne stranke, saj sta njihova velikost in ekonomika letenja zelo primerni in je povpraševanje po njih dokaj veliko, dodaja Panneels.

Skupni projekt belgijske in slovenske družbe
VLM Airlines je blagovna znamka, pod katero letalske storitve skupaj razvijata belgijska družba SHS Antwerp Aviation in slovenska družba VLM Airlines, obe pa sta nastali pod okriljem nizozemske družbe SHS Aviation. Družba SHS Antwerp Aviation je po lanskem propadu takratne družbe VLM Airlines prevzela del letal in vsa druga njena sredstva. Ta je nastala s pomočjo 60-odstotnega deleža nizozemskega in 40-odstotnega deleža kanadskih vlagateljev, upravlja pa tudi slovensko družbo SHS Aviation, ki je prek Aerodroma Maribor najemnik mariborskega letališča.