Prevozna sredstva
Letališče Edvarda Rusjana
Neuradno so bile številke o potnikih letalske družbe VLM Airlines na obeh linijah precej skromne, saj naj bi v Split ter Dubrovnik in nazaj prepeljali le nekaj več kot 200 ljudi. Foto: BoBo
Letališče Maribor
Omenjeni liniji VLM Airlines mariborskemu letališču nista pomagali veliko pri rasti letos najnižjega prometa v zadnjih nekaj letih. Foto: BoBo

Dodaj v

Po ukinitvi poletnih linij v Dubrovnik in Split VLM Airlines skriva načrte

Neznana usoda letalskih linij VLM Airlines
5. september 2017 ob 17:03
Maribor - STA

Belgijsko-slovenska letalska družba VLM Airlines, ki je prejšnji teden ukinila redno povezavo mariborskega letališča z letališčema v Splitu in Dubrovniku, še ni razkrila zimskega urnika letenja kljub napovedim, da bo znan konec avgusta.

V letalski družbi, pod katero letalske storitve skupaj razvijata belgijska družba SHS Antwerp Aviation in slovenska družba VLM Airlines, števila potnikov na avgustovskih letih njihovega 50-sedežnega turbopropelerskega letala Fokker 50 ne želijo razkriti, saj naj bi to zanimalo tudi njihovo konkurenco. VLM Airlines je v manj kot mesecu dni v skladu z napovedmi ukinil "redne" letalske linije do omenjenih dalmatinskih mest.

"Kljub temu smo zelo veseli rezultatov obeh linij, predvsem ob upoštevanju, da smo prodajo kart začeli samo pet dni pred prvim poletom, ter glede na zelo kratko obdobje izvajanja poletov," je za STA dejal predstavnik VLM Airlines Yves Panneels in dodal, da so številne pozitivne odzive prejeli tako od potnikov kot turističnih agencij, kar je za njih velika spodbuda za naprej.

Neuradno so bile številke potnikov na obeh linijah precej skromne, saj naj bi v Split ter Dubrovnik in nazaj prepeljali le nekaj več kot 200 ljudi. S tem mariborskemu letališču niso veliko pomagali pri rasti letos najnižjega prometa v zadnjih nekaj letih. Do konca avgusta se številka ni približala niti 3.000 potnikom, čeprav je bil to najbolj prometni mesec, v katerem so prepeljali tretjino vseh potnikov v letošnjem letu. Največ je k temu prispeval mariborski nogometni klub z uspešno evropsko sezono, ki še ni končana.

Z organizatorji turističnih potovanj se medtem predstavniki VLM Airlines dogovarjajo za izvedbo naslednje poletne sezone 2018, zato so že napovedali bolj raznovrsten in pogostejši letalski promet. Trenutno še vedno pripravljajo zimski vozni red, ki naj bi ga začeli izvajati 29. oktobra, podrobnosti pa za zdaj še ne razkrivajo. Medtem njihova letala Fokker 50, ki letijo pod slovensko licenco AOC, letijo predvsem po naročilu, s čarterji ali za zasebne stranke, saj sta njihova velikost in ekonomika letenja zelo primerni in je povpraševanje po njih dokaj veliko, dodaja Panneels.

Skupni projekt belgijske in slovenske družbe
VLM Airlines je blagovna znamka, pod katero letalske storitve skupaj razvijata belgijska družba SHS Antwerp Aviation in slovenska družba VLM Airlines, obe pa sta nastali pod okriljem nizozemske družbe SHS Aviation. Družba SHS Antwerp Aviation je po lanskem propadu takratne družbe VLM Airlines prevzela del letal in vsa druga njena sredstva. Ta je nastala s pomočjo 60-odstotnega deleža nizozemskega in 40-odstotnega deleža kanadskih vlagateljev, upravlja pa tudi slovensko družbo SHS Aviation, ki je prek Aerodroma Maribor najemnik mariborskega letališča.

K. K.
Prijavi napako
Komentarji
sandiego1995
# 05.09.2017 ob 17:30
Sej nimajo kaj razkriti, kaj pa naj potem razkrivajo. Štajerski konec je žal preveč obubožan in z premalo zaledja, da bi bila katera koli linija lahko rentabilna.
Optimist99
# 05.09.2017 ob 19:59
So oprali dovolj $$$, kaj drugega ni moglo bit zadaj. Ali pa so sami nesposobnezi. Kar ne verjamem.
mihael1
# 05.09.2017 ob 20:35
Ce nimas plana, ne mores nic razkrit.
kodsoj
# 05.09.2017 ob 19:48
champions league charterji
BKn
# 05.09.2017 ob 23:00
Maribor je ena velika žalost. Precej rad sem hodil tja, precej dolgo sem si želel živeti tam, in nikakor ne v Ljubljani, saj sem Štajerc. A zadnja leta se mi niti ne da hodit tja, pouličnih postopačev in gostilniščih strokovnjakov ima Maribor. Poglejte si, gre za 2. največje mesto v Sloveniji, ima Univerzo z lepimi rezultati. A mesto se nikakor ne izvije iz primeža depresije in gospodarske stagnacije. To ustvarja kulturo naivnosti. Seveda ne pri vseh, a dejstvo je, da je relativno takih ljudi v Mariboru enostavno preveč. Že tega župana ne razumem, skače za kitajci na drugi del sveta na mesto, da bi se vprašal zakaj bežijo oz razmišljajo o selitvi posla v tujino domači. Tako mesto bo vedno žrtev plenilcev.
K_ris
# 05.09.2017 ob 20:53
Morda pa bi bilo mariborsko letališče pravi prostor za Magno. Letala od tam itak ne letijo ...
Mikey
# 06.09.2017 ob 10:59
A hahahahaha o jooj! To je pa najbolj smešna stvar ki sem jo danes prebral. Da bi to zanimalo konkurenco!!! Ha ha ha koga pa???? A bo LCM letel z jadrilico v split?
to je še en nateg v smislu Golden aira
Bivši uporabnik
# 05.09.2017 ob 22:11
Tako je to ko projekt vodijo amateji...
angel2
# 05.09.2017 ob 20:29
Štajerce bodo na Krvavec smučat vozil.
Skippy
# 05.09.2017 ob 19:08
K tej obubožanosti pa še dodatno hočejo pomagati Ljubljančani in Gorenjci. Za Maribor so dobri samo rastlinjaki!
ipad
# 06.09.2017 ob 11:09
Ne morš začet v začetku avgusta prodajat linij za na morje. Če bi za tak denar leteli na dunaj ali pa v munchen, bi pa bilo polno.
obriobri
# 06.09.2017 ob 08:51
Tam pa res nič ne padena rodna tla, razn grozdja za šmarnco, da skisa možgane in podpre miselnost: Da so toti žabari ves gnar fkrali!!!
bilzerian
# 06.09.2017 ob 08:37
@ BKn

normalno, da je depresija, če pa so po osamosvojitvi zaprli 80% vseh delovnih mest.
na žalost ni druge opcije, kot da delaš za minimalca, ali pa greš v Avstrijo in delaš tam za njihovega.
Če pa se ponudi tretja opcija, pa jo hitro zatrejo, tako, kot bo zdaj z magno.
in spet ne bo preostalo drugega, kot izbira med minimalcem na tej ali na oni strani meje. ali pa prek trojan.
Optimist99
# 07.09.2017 ob 14:57
Ali Slovenija rabi letalisce maribor. Fraport investira v logisticni del na Brniku. Edino tovorni promet bi lahko imel prihodnost. Kupne moci za potniski promet ni. Razen carterjev v casu sezone.
Eska
# 06.09.2017 ob 10:56
Vse bi radi imeli, vse naročili, le na plačilo pozabijo.
Jožef Beujs +
# 06.09.2017 ob 10:55
Omb, takšne skromnosti pri potniških letalskih poletih ima redko katera država na svetu. In to v središču evrope.. Ni mi jasno kako je to mogoče..
Johnnyman
# 06.09.2017 ob 09:38
Letalisce zapret, ker nima perspektive, pa na tem mestu Magno postavit.
Navadvip
# 08.09.2017 ob 20:19
Poglejte kupno moč in št. prebivalcev v tej državi, pa boste videli kaj je realnost letalskega prometa tukaj. Koliko je minimalna plača v Sloveniji, kolikokrat na leto ali raje na pet let leti povprečen Slovenec? Res ne razumem kaj kalkulirajo ti tujci z temi projekti?
domo-ljub
# 07.09.2017 ob 15:32
@gozdnijoza
zakaj se v vecini lokalov na pohorju in okolici vecino casa vrti balaknska muzika?
precej motece je, sploh ko prides iz ljubljane in upas da bo vec slovenscine slisati ..
TinTin
# 07.09.2017 ob 13:31
Maribor zrtev Ljubljane!
Wasabi
# 06.09.2017 ob 12:56
Po moje bodo uvedli linijo za na Krk in za Pulj.:D
Skippy
# 06.09.2017 ob 02:08
To ustvarja kulturo naivnosti. Seveda ne pri vseh, a dejstvo je, da je relativno takih ljudi v Mariboru enostavno preveč.

Kaj pa pričakuješ od ljudi, ki so desetletje ali več brez službe in sploh nimajo možnosti dobiti službe v lokalnem okolju? In kot da še to ni dovolj, jih ob prvi priložnosti državni paraziti spet hočejo zafrkniti.
Gepard007
# 05.09.2017 ob 22:45
A niso rekli da bojo leteli ne glede na to koliko potnikov bo? Sami lažnjivci...
BKn
# 07.09.2017 ob 01:33
@bilzerian

Vse kar si napisal res. In to ni specifika samo Maribora, a kot sem omenil, gre za drugo največje mesto v državi. Gospodastka kriza -> depresija -> naivnost -> žrtev predatorjev. Vsaj na videz je Maribor leta dobival samo trgovske centre. Kdo je sploh nasedal obljubam novih lastnikov letališča? Jaz sem bil mnenja, da se promet enostavno ne bo spremenil, ne takoj, ne dokler ne pride do velike gospodarske spremembe, tako pa se prodaja pod ceno. In o taki naivnosti govorim, v smislu, morda pa bo, samo od sebe.
GozdniJoža
# 06.09.2017 ob 22:38
Najbolj zanimivo pa je, da vsak koliščar, ki preživi v tem mestu vsaj en vikend, prehvali Maribor in popljuva svojo čefursko Ljubljano (tu ne mislim teh otrok, ki na veliko komentirajo na tem portalu).

Najbolj pametni pa so takaltak tisti, ki v zadnjih 20.letih sploh še niso bili blizu Maribora.
JBT
# 06.09.2017 ob 17:56
Kaj če bi res letališče zaprli in tam Magno postavili?
Bivši uporabnik
# 06.09.2017 ob 13:32
Mariborsko letališče je strateškega pomena za regijo, zato bi država morala ubrati zmagovalno strategijo za zagotoviti razvoj letališča in nemoteno financiranje povezanih projektov.
janezvalva
# 05.09.2017 ob 20:52
mihael1

" Ce nimas plana, ne mores nic razkrit."

se ne strinjam. jaz nimam plana, pa vseeno ne morem nič razkrit.
Kazalo