Most na otok Krk zaradi vetra pogosto zapirajo, kar je očitno priložnost za dober zaslužek. Foto: BoBo
Most na otok Krk zaradi vetra pogosto zapirajo, kar je očitno priložnost za dober zaslužek. Foto: BoBo
Prikolica
Ni enako, če prikolica v vetrovnem vremenu vozi po kolesih ali pa če stoji na tovornjaku, pričvrščena z jeklenimi vrvmi, se na krškem mostu branijo očitkov. Foto: BoBo
false
Očitki o nečednih poslih na krškem mostu so vse glasnejši, zato so pristojni uvedli preiskavo. Foto: BoBo

V nedeljo je bil namreč most zaradi močnega vetra za prvo kategorijo vozil zaprt od 9.00 do 17.30, zato se je pred njim nabrala večkilometrska kolona, v kateri je bilo tudi veliko avtomobilov, ki so za seboj vlekla počitniške prikolice.

Takrat so v akcijo stopile vlečne službe, ki so za prevoz prikolice čez most zaračunavale 150 evrov, za prevoz motorja 50, prevoz kolesa pa 20 evrov, piše Novi list. In vse to se je dogajalo pred očmi zgroženih turistov, ki niso mogli verjeti, kaj se dogaja, in ki so bili prepričani, da je to čisti kriminal, se jezi reški časnik.

V nedeljo se je na najsevernejšem hrvaškem otoku, ki je priljubljena počitniška destinacija tudi za številne Slovence, tako risal absurden prizor - če ste imeli počitniško prikolico pripeto na avtomobil, ste morali več ur čakati v koloni, če ste jo naložili na vlečno vozilo, pa ste čez most prišli brez težav, opisujejo razmere.

Večletna praksa?
Priče so zatrdile, da so bile na delu tudi vlečne službe popolnoma na črno, saj je šlo za zasebne lastnike kamionov, ki so prevažali prikolice, niso pa izdajali nobenih računov, le pobrali gotovino. Vse to se je dogajalo pred očmi policije, ki je bila prisotna na kraju, dodajajo.

Sogovorniki Jutarnjega lista, ki prav tako povzema zgodbo, so za časnik zatrdili, da je to že več let ustaljena praksa, na prste pa jim ne stopijo ne možje postave ne inšpektorji ali davkarji.

Prikolica kot tovor
Krški most upravlja družba Autocesta Rijeka - Zagreb, odločitev o delni ali popolni zapori mostu pa sprejme vodja tehnične enote, ki sodi pod okrilje HAC-a. Odločitev se sprejme na podlagi več meril, v tem primeru sta najpomembnejši moč in smer vetra.

Jutarnji list piše, da vodja Boris Pavković zaradi dopusta v nedeljo ni bil na delovnem mestu, vendar pa je zatrdil, da njegovi sodelavci niso storili nič narobe. Pojasnil je, da so vlečne službe uvrščene v drugo kategorijo vozil, in če vožnja ni prepovedana za tovornjake, potem ti lahko prevažajo karkoli - od vreč krompirja do pohištva ali pa prikolic.

Pomembno je le, da je tovor pravilno nameščen, kar je po njegovih besedah na krškem mostu preverjala tudi policija. Ni enako, če prikolica v vetrovnem vremenu vozi po kolesih ali pa če stoji na tovornjaku, pričvrščena z jeklenimi vrvmi, je pojasnil.

Uvedena preiskava
A da se za vsem morda vendarle skrivajo tudi nečedni posli, je pokazal odziv pristojnih.

Pri HAC-u so uvedli preiskavo, to pa je zahteval tudi hrvaški prometni minister Oleg Butković, ki je poudaril, da ne bo milosti, če se izkaže, da je res šlo za nepravilnosti.